• Astriden

    Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4

    Nu är det dags för vår fjärde tråd
    vi har hippat varndra & blir fruar en efter en.
    Underbart att vi fortfarande håller ihop!

    Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 15:48
    Tråd 1:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2735459.html

  • Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4
  • valkyriana

    Grattis till er nygifta!

    Hej!
    Provade min klänning igår. För fösta gången- har haft den hängande hur länge som helst.
    Så nervös att jag inte skulle få på mig den.

    Den satt perfekt. Det finns bilder i mitt galleri om någon vill se. Underkjolen är inte fixad ordentligt och så bara. Och snörningen i ryggen kommer inte vara snörad på det sättet dagen B.
    Men I löööv it! Så nöjd.
    Ska inte heller ha någon BH by the way- mycket snyggare utan. Kul då att man var på choise och köpte underkläder för 1000 spänn

    Min ena tärna provade sin klänning också och hon var SÅ fin i den!!!!

  • valkyriana

    Om ni kollar på min klänning- skit i hur facet ser ut- jag ser helt rudad ut. Det gör jag inte alltid.

    Föresten- då jag provade klänningen med underkjolar och hela helv**et så insåg jag att jag vill inte ha någon varm sommardag. Jag vill ha en ganska sval sommardag. 18 grader är perfekt. Med sol naturligtvis.

  • AyBee

    Grattis till Malinarna

    Majsis - låter som en helt perfekt dag och jag är glad att du är nöjd!!

    31 maj - Längtar till att få höra om din stora dag!!!!!

    Valkyriana - Vilken fin klänning du har!!! Sitter hur bra som helst. Min m2b instämmer

  • malinlars

    Valkyria: Vilken fin klänning! Det är underbat att ha på sig den.. man vill liksom inte ta av sig den heller!!

  • Grund

    Gokväll tjejer!

    Igår var jag tärna/toastmadame/värdinna på ett alldeles underbart bröllop på Älvsborgs fästning. Vigseln hölls i en syrénberså med säckpipeblåsare som spelade in- och utgångsmusik. Så fint!!!

    Man ska inte ropa hej... men antagligen blir det klart imorgon att vi får köpa den där lägenheten som jag berättat lite om tidigare. Jag får ge mer info när det är klart.

    GRATTIS NYA FRUAR!!!

  • valkyriana

    Tack
    Det tog 20 minuter att få på sig den... Sedan stod jag och bara beundrade mig (eeh klänningen) i 10 minuter. Sedan så insåg jag att jag var tvungen att ta av mig den...
    Om två månader får jag ha på mig den en hel dag!
    Bara det är ju nästan skäl nog att gifta sig ;-

  • BarbaBruden

    Halla Tjejer!

    Grattis till Er nygifta! Nu forstar ni hur fantastiskt jag och Astriden haft det!

    Som ni ser skriver jag fran NEW YORK!!!
    Wow, vilket stad! Allt ar helt underbart. Varmt och kvavt dock !

    Bor hur lyxigt som helst! 30 meter fran Times Squaer i en lagenhet storre an varan dar hemma. Den har tvattmaskin, tumlare och ismaskin. Sa vi klagar inte!
    Idag var vi ivag pa en av vara brollopspresenter- en kryssning runt Manhattan med mat, gott vin och smokingsnubbe vid flygeln som spelade vackert. Sista laten han spelade var theme fran Titanic.....Vi skrattade gott!

    Imorgon bar det av till stora outleten utanfor stan. Min man tror att 220 butiker ska matta mig en stund.....Haha....! Han ska fa se!

    Hoppas ni mar prima tjejer! Heja internet som gor att man kan surfa pa BT varlden over!

    KRAMAR!

  • Majsis2008

    åh barba, lite avis blir man på dig, vill också shoppa loss hehe. Fast idag ska jag njuta av det fina vädret och greja i våran lilla trädgård så d blir ordning fär nångång...

  • Astriden

    God morgon underbara tjejer

    Barbawife, Det låter helt fantastiskt!
    Glöm inte att fota massor så jag kan få dregla till dem när ni kommer hem Njut & hälsa J!

    Malinar, jag kan verkligen förstå hur fyllda ni är av lycka & kärlek nu Härligt att höra om era dagar. Grattis igen.

    valkyriana, Urläcker på ett romantiskt sätt!

    Grund, GUUUD va kul jag ska hålla tummarna för Er hela dagen! Skoj med bröllop, du får berätta mer om detta imorgon.

    Stjärnis, Gumman Vi hela gänget ska försöka teletapera dej lite energi & värme. *kram*

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4