• Astriden

    Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4

    Nu är det dags för vår fjärde tråd
    vi har hippat varndra & blir fruar en efter en.
    Underbart att vi fortfarande håller ihop!

    Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 15:48
    Tråd 1:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2735459.html

  • Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4
  • Långserud

    God morgon flickor!

    Amor: Oj vad fint det var! Men roligt för dina släktingar att komma till Sverige tror jag!

    Så glad, idag kommer lillebror hem från Australien, på lördag lillasyster från Thailand, nästa vecka lillsyster från Nya Zeeland och kompis från Japan! Längatr så efter att träffa dem allesammans!

    Igår var jag och solade solarium, fy jag är verkligen blek fortfarande trots det fina vädret... Men kommer hinna sola en gång till å på lördag blir det solstolen och en god bok å sooova, så trött! Ngn mer som är trött??!

    Kram!

  • Astriden

    God morgon tjejer.
    Härligt med pigg Carin, skönta tt allt går enligt planerinegn Majsis.

  • Grund

    Godmorgon girls

    Stenis: Fasen vad tråkigt. Man kan ju inte låta bli å tänka om det är JV som styr? Nu vet ju inte jag ngt om det men man blir ju inte mer positivt inställd om man säger så... Kram till er båda.

    Carin: Lycka till med ringletandet! Nu är det inte långt kvar för er heller

    Idag ska fixa mina naglar, ska bli skönt. Så är de fina på bröllopet på lördag. Typiskt att saker krockar. Hade ju velat se Malinlars bli fru Lars

  • Grund

    Nu skrev jag fel!!! 31 maj menar jag ju på lördag Ni är ju så många nu tjejer!!!

  • Amor Eterno

    God morgon tjejer!!

    Ja tiden den flyger iväg och är nu fullbokad varje dag nästa vecka men det är såå kul.

    Grund - Ja nu får du ju gå på bröllop och få lite mer inspiration kul..

    Långserud - Det kommer att bli underbar väder till helgen, så du hinner bli brun.. Roligt att släkt och vännerna kommer från såå långt

    Majsis ja du har fullt upp men kom ihåg och stanna upp och tänka på dig!! Så himmla pirrigt det måste vara

    Astriden när blir det inflytt i huset?? Var inne och tittade på bebis bloggen såååå söt

  • Majsis2008

    ja jag tänker på mig med, igår var jag på shoppingtur och idag ska ju facet få sig en skön stund...hinner allt ta det lugnt med...men jag gillar och ha saker och göra, blir rastlös annars...nu e d blomtajm

  • Astriden

    Amor, det är inflytt 18 September en månad innan bebisen.

    Hudvårdskväll hos Aybee 3/6 kl 18
    Astriden
    Grund

  • Majsis2008

    nu har jag hämtat mina blommor, fullt i kylen, hoppas dom håller sig nu...gick på 515 kr, sen 100 för hållaren...tycker jag är en hyfsat billig bukett

  • Majsis2008

    åh, jag blir så trött på mig själv...trodde jag skulle till gilda skolan 11...men d e först 14...nu blir planeringen galet...

  • malinlars

    Grund: Blev lite fundersam där ett tag.. Du är så välkomen att se Malinlars bli fru Lars nästa lördag

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4