• Astriden

    Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4

    Nu är det dags för vår fjärde tråd
    vi har hippat varndra & blir fruar en efter en.
    Underbart att vi fortfarande håller ihop!

    Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 15:48
    Tråd 1:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2735459.html

  • Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4
  • Långserud

    Stenis gumman: Stackars er, alltid trist med tråkigheter i samband med glädje aktiviteter. Samtidigt låter det som om ni sträckt ut handen och gjort allt ni kunnat. Kanske det är som det är? Kram till er!

  • Amor Eterno

    Halloj tjejer!!

    Stenis - Vi trivs men med tanke på barn och såå så vill vi att de växer upp i ett bättre område/miljö.. Missförstå mig rätt jag är uppvuxen i Biskopsgården.. Sedan är det en tomt med havsutsikt och allt lite svårt att säga strängt NEJ!

    Tråkigt detta med hans mamma ge honom en stor bamse kram från oss... Visst är det bättre att ha där de som vill komma och inte ställer till besvär!!

    31 maj.. Ja håll utkick efter tjejerna de är små lurifaxer.

    Malinlars - Hur har det gått på Achebe.?? Blev lite fundersam över det du sa... Har ju bestämmt mig att gå ditt samma vecka och dra upp en lista på allt som skall göras och gå igenom den en gång till. Skrev ni på något om matpriset osv?? Nyfiken.

    Jag är med på party den 3 Juni.. Kanske lite sen fixar naglarna kl.16.00...

    Börjar sommartid nästa vecka på jobbet Mån-tors 8-15.30 och fredag 8-15.... sorry var tvungen att dela med detta

    Astriden tyckte att en upplevelse lätt som en grym idé

  • Amor Eterno

    Gud vad jag skriver idag!!

    TGick igenom mina bokmärken och såg den portugisiska herrgården som vi skulle ha gift oss i om vi hade valt att ha bröllopet i Portugal!!

    www.quintadamemoria.com/

  • Majsis2008

    äntligen funkar våran data...idag har varit fullt upp. Hämtat 5 kg kött och 12 kg lax. Sen satt på lösanglar, svårt och skriva hehe...imorrn blir d handla...dusch nu...hej så länge

  • carinokenneth

    ojoj att man kan bli så nervös och pirrig allaredan...=)...har ju bara hittat kläder ännu...inget smink,vet inte vad vi ska bjuda på för mat riktigt heller...vi ska gå och fixa vigselringen på fredag =) blir en likadan som jag har nu då ekonomin inte tillåter mer men vi ska kika lite o se vad det finns för fler alternativ innan....

  • Amor Eterno

    God morgon tjejer!!

    Skall iväg till jobbet snart ville kika in och säga hej!!

  • Majsis2008

    god morgon...upppe med tuppen. Kanske är lite nerver ändå som spökar. Tvättar och ska åka hämta blommorna strax...sen blir d gilda och sen handla...och ikväll ska kompisen hjälpa mig färga håret. Åh längtar tills imorrn då vi ska va i lokalen...ska bli så kul o duka och se d växa fram

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4