• Astriden

    Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4

    Nu är det dags för vår fjärde tråd
    vi har hippat varndra & blir fruar en efter en.
    Underbart att vi fortfarande håller ihop!

    Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 15:48
    Tråd 1:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2735459.html

  • Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4
  • AyBee

    Långserud - tråkigt att du inte kan med det får bli en annan gång. Åhhh vad skönt att sitta ute i solen - en annan är instängt på kontor Fast jag smet ut nu på lunchen och köpte lunch, köpte doppresent och påbörjade studentpresent.

    Grund - Kul att du kan!! Du är så välkommen så!!!!

  • 31 maj 2008

    Ha ha, härligt att ni tycker det ser bra ut! Jag ska alltså vara på min vakt om det plötsligt dyker upp en massa extra präster på bröllopet?

    Ärligt talat, alla borde åka förbi Gaffelkonst på Bögatan i Örgryte och köp deras hemgjorda glass och bröd. Fantastiskt.

    Kan inte vara med på hudvårdskvällen tyvärr, AyBee. Är ju i Örebro i veckorna nuförtiden...

    Tjipp och hej!

  • Långserud

    31 Maj, hur känns det? Kommer vigseln ske på Tofta oxå?

  • mrsD

    nu e rapporten inlämnad! wee
    bara redovisning imorn kvar, ska göra power point nu..

    vill ev va me på hudvårdskvällen! återkommer, ska nämligen prova på mitt superdupermegabraiga sommarjobb den 2 juni.

  • stenbruden

    Långse - va säger du????? Är det regnprognos för oss Hoppas inte vi vill ju vara utomhus...

    31 maj - låter suuupergott! Måste vara pirrigt som sjutton nu!!

    Amor - jag kanske ska vinka till dig då Va kul att det kanske är en tomt på gång, jättespännande! Men trivs ni inte i huset?

    Aybee - jag är också DÖDSTRÖTT, vet inte heller vad det är med mig men jag tror att det helt enkelt har vart för mycket hela våren, så många stora saker som hänt. Bara man inte deckar fullständigt nästa vecka när man ska vara ledig och varva ner innan bröllopet...

    Vi blev så ledsna tjejer... M2bs mamma kommer inte på bröllopet fick vi reda på i förrgår.. Hennes anledningar är absurda och resonemang likaså. Jag är så förbannad! Stora delen är för att vi har bjudit m2bs brors exfru, men det är ju inte hennes ensak. Detta är en lååång historia men för oss kan hon fara nu..
    Hon har dessutom mage att ta upp m2bs exfru, "ni buder väl inte henne så varför bjuda *****" Va fan har HON med det att göra..
    Sorry var bara tvungen att avreagera mig lite.

  • Astriden

    Åh, va trist stenis!
    Hennes förlust det är verkligen inte hennes ensak vilka ni bjuder!! Morr! J måste vara väldigt besviken..?
    Men måste ändå vara skönt att få ett svar & avslut..
    Det var ju ett tag sen nu nämnde det första gången & då underade ni ju varför.
    *kram*

  • stenbruden

    Ja J är jättebesviken och jättearg... Tycker synd om honom, hon nämnde andra saker som bara är helt sjukt att säga till sin son.
    Det löste ju sig sen, efter att jag nämnde det sist, trodde vi... Sen fick hon ju reda på att brorsans ex var bjuden och bestämde sig för att inte komma. Vi vet inte varken ut eller in alla anledningar.
    Jag ska krama på min älskling mycket nu..

  • malinlars

    Stenis: USCH.. Jag hade också blivit förbannad!! Vilket sätt. Jag har en drös släktingar som snackar skit till min lilla syster om att jag inte bjudit dem... Krama om honom från mig me!

    Aybee: Låter mycket lockande att få komma bort ett tag.. men min "lugna" vecka börjar nästa vecka & jag känner att den behövs innan helge Tack för inbjudan!!

    Astriden: Har nu löst allt med Boxen. Du är go & snäll som alltid ställer upp!! KRAAAM

    31 Maj: Låter ju toppen gott!!!!! Blir riktigt sugen på att hänga med de andra!

    31 maj & Majsis: Guud vilken härlig känsla ni måste ha i magen nu. Jag har redan en underbar känsla i min & kan tänka mig att det blir mer av det när det närmar sig ännu mera!

    Lånserud & Stenis: Nej nej.. Vi får be till vädergudarna så att de ser till att det blir uppehåll åtminstone!!! Det är ju vår utr då ju...

  • Astriden

    HJÄLP!
    jag behöver hjälp med tips på 40 års present.
    Det är en vän till oss som har stor bjudfest på Palace 6/6.
    Hon är en glad & pigg tjej som gillar shopping men har allt & verkar vara nöjda med livet... Vad ger man??

  • stenbruden

    En upplevelse!!? Jag vet att det finns en sida men måste sticka nu... Där kan man läsa om allt från att köra formel 1 bil till att flyga luftballong. Om ni nu kan lägga ihop några stycken

    Kram till er alla!

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4