• Astriden

    Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4

    Nu är det dags för vår fjärde tråd
    vi har hippat varndra & blir fruar en efter en.
    Underbart att vi fortfarande håller ihop!

    Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 15:48
    Tråd 1:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2735459.html

  • Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4
  • Majsis2008

    tänker ha hela talet nerskrivet på papper, får väl försöka hålla händerna stadigt...

  • malinlars

    Långserund: Har nu tagit saken i egna händer.. En kille från Djinabox ringde upp.. jag mailade & hade frågor.. SUper trevlig! Tyvärr fanns det bara en box kvar till 7/6 så jag hoppas att jag kan övertyga L om att det är det smidigaste valet!!
    Låtlistan skall vara klar två dagar innan.. som Du sa Tur att du var pigg på att läsa mitt inlägg...

    AMor: Jag & min tärna skall till sömmerskan & prova klänningarna på fredag eftemiddag. Sen skall jag till henne för att kolla ut bilderna på Mig (Inte min tärna) så vi kan framkalla dem... det brinner lite i knutarna...
    Jag kommer, men vet inte exakt när.. Bor ju så nära Vänta inte med att grilla..

  • Långserud

    Hej flickor!

    Nu ska jag riva av ett pass gympa på Friskis och sen Veronica Maggio på Storan!

    Kram!

  • valkyriana

    Nu ska jag ner till våran forbollsplan och klolla då landslaget tränar.

  • Astriden

    Malin & Långse, vi hade DJINABOX så om ni har frågor är det bara att hojta till

  • Långserud

    Tack Astriden. Vi kan tydligen spela musik via bandets anläggning. ska ha "pausmusik" när de vilar och efter deras spelning. Hittat det mailet jag fick av dig med musiktips, toppen!

  • malinlars

    Har nu bokat en BOX... men nu kan jag inte göra några spellistor... Gaaa.. Du har ett meddelande i din inbox Astriden!!

  • valkyriana

    Långserud
    Vilket band har du bokat? Vad sjunger de, hur många är de och hur mycket tar de betalt.
    Jafg har bokat ett band, men kollar omkring ändå så man inte gått på en nit...

  • AyBee

    Ojojojoj vad ni har skrivit....

    Grund - Självklart kan jag fota dig på din stora dag. Igår fick jag mitt nya objektiv så nu du ska det fotas Ersättning kan vi prata om när vi träffas...okej?
    Men gumman - vad tråkigt att läsa om din pappa. Förstår att ni är oroliga och du ska veta att jag tänker på dig. Har du varit uppe och hälsat på ännu? Tveka inte att säga till om du behöver prata eller hjälpa till med vad som helst! Vi är där för dig många av oss - det kan jag nog garantera!!!!!

    Amor - Var det kl 18 imorgon? JÄTTEFIN bukett.....kan bli kopierad den me Var inne på rosor men så idag så köpte jag världens finas rosa hortensior och planterade utanför dörren så jag är nästa helt hundra på att jag vill ha desa i buketten.....men finns de på hösten tro?

    Majsis - Jättefint tal!!

    Malinlars - Skönt att det har löst sig med musiken!!

    Åhhhh nu kommer jag inte ihåg mer av det jag skulle kommentera.Ni har ju skrivit sååååå mycket!!!!

  • 31 maj 2008

    Hej brudar!

    Nu är jag hemma i Götet igen, ska jobba hemifrån imorgon (och bröllopspyssla...) Är en del grejer som måste bli klara nu, inte så mycket men litegrann är kvar.

    Ska till frisören kl 17, men jag hoppas kunna komma förbi hos Amor en sväng lite senare, men inte grilla utan bara för att säga hej. Skickar ett sms om jag inte kommer.

    Hoppas ni har en bra kväll!

    Kram!

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4