• kassandra

    Luleå tråd !

    hejsan alla luleå brudar vart är ni?
    Är jag själv i luleå som ska gifta mig?

  • Svar på tråden Luleå tråd !
  • kassandra

    hejsan tjejer vilken härlig solskens dag vi hade i går !
    mmm låg och solade i flera timmar med min bästavänn.

  • Vicka81

    Några av de som skulle hjälpa oss med servering har dragit sig ur (är ju Lulekalaset samma helg...) . Någon som vet nån som kanske skulle vilja servera hos oss mellan ca 16-22? Det som gäller är hälla upp brudskål, ställa fram/fylla på buffé, servera dryck under middagen, duka av tallrikar, duka fram dessert+dryck, duka av och senare ställa fram tårtan, kaffe och avec. Inte så avancerat mao... Och det är i rutviks byagård!

  • lillamaa

    hej. skulle behöva lära mig dansa foxtrott eller slowfox. vet ni någon som kan lära ut det och vad de skulle kosta?

  • lillamaa

    vicka81: de gjorde faktiskt jag och min sambo på en kompis systers bröllop. vilken helg gäller det?

  • hannapanna2008

    Vicka81: du skulle ju kunna kolla ifall någon fortfarande jobbar på restaurangprogrammet, risken är ju att alla har gått på semester. Men elever därifrån brukar vara villiga att servera och hjälpa till mot ett bidrag. Du kanske kan få numret till någon lärare från växeln annars???

  • Vicka81

    Lillamaa: 2 augusti. När ska ni gifta er? Vi kanske kan utbyta tjänster

    Hannapanna: Åh, smart. D ska jag göra!

  • lillamaa

    vickan81: vi gifter oss först nästa år så... kikade mest in här frö att kolla om någon visste av någon bra dansskola och om någon visste hur mkt de skulle kosta att anställa en privatlärare

  • kassandra

    hejsan tjejer jag undrar vart ska ni fira bröllopsnatten ?Jag hade viljat ha den natten på srömsunds hemmet men det gick ej för dom skulle ha ett bröllop där samma dag som vi ville hyra stugan skit ! Så om ni har några tips på stugor eller hotel övernattnings platser nära råneå jämtön så tipsa mig hjärna!!

Svar på tråden Luleå tråd !