• kassandra

Luleå tråd !

hejsan alla luleå brudar vart är ni?
    Är jag själv i luleå som ska gifta mig?

• Svar på tråden Luleå tråd !
  • Hallonmums

hej hej...
    jag är från Kalix och går skola på universitet i Luleå =)
    om prick två veckor ska vi gifta oss..
    nästa allt är klart.

Nu ska vi "bara" fixa vin/cider/öl/likörer m.m det blir en tripp till Alko i Torneå för dessa.
    Vigselprogrammet - design klart men väntar om en kompis vill sjung =)
    Kaffe och värmeljus =)

Möten med sminkös och frisörskan i veckan =)

undrar ni något så fråga...

• Daa

Jag hyr min underkjol på Cinderella i Piteå (har köpt min klänning där också). Kommer tyvärr inte ihåg vad det kostar... 200? 400? Typiskt. Har för mycket att tänka på nu. 3 veckor kvar.

kassandra skrev 2008-05-24 08:56:11 följande:
    hejsan är det någon som vet vart man kan hitta billiga och bra underkjolar i luleå trakten?
  • kassandra

vad kul med lite folk här brukar vara dött här!vart ska ni gifta er ?jag ska gifta mig i råneå kyrka.

• Hallonmums
    kassandra skrev 2008-05-25 20:23:43 följande:
    vad kul med lite folk här brukar vara dött här!vart ska ni gifta er ?jag ska gifta mig i råneå kyrka.
    hej hej... vi ska gifta oss i Kalix kyrka om 13 dagar. Så nu är det nedräkning som gäller =)

Pratat med sminkösen i dag. Det var verkligen jätte roligt.

hur går de för resten då????
  • hannapanna2008
    kassandra skrev 2008-05-24 08:56:11 följande:
    hejsan är det någon som vet vart man kan hitta billiga och bra underkjolar i luleå trakten?
    Har du kollat på Köp & Sälj här på BT? Har sett att det har varit ute lite annonser då och då... Annars är det väl bara Skräddar´n här i Luleå som säljer/hyr ut sådana saker tror jag. Om du vågar dig på att beställa från Kina så är ju det billigt, det går ju alltid att sälja den sen efter bröllopet.

Hej ni andra
    Jag bor i Luleå och ska gifta mig 12 juli. Vigseln kommer att vara i Domkyrkan och sedan ska vi ha bröllopsfesten i Rutviks byagård.
    Vi har nog det mesta under kontroll än så länge. Osa´t gick ut 1 maj så vi ska nu börja med bordsplacering och rim/beskrivning av gästerna. Jag tycker att det är så himla roligt att hålla på och pyssla och planera inför bröllopet så jag vet inte vad jag ska göra när allt är över efter bröllopet (men jag är även en kontrollmänniska så jag vill göra det mesta själv )
  • kassandra

Ska någon av er på svartöstad dagarna i dag lördag?
    Det är otroligt trevligt där ! loppis ,ponnyridning, uppträdande ,mat försäljning. Vi ses kanske.

• kassandra

hejsan hannapanna2008 då är det inte länge kvar till erat bröllop grattis!!!Hur mår närverna?

• kassandra

föresten är det någon här som blivit hippad?

• hannapanna2008

Ja, nu närmar det sig. Än så länge är det rätt lugnt med nerverna, känner mig nog mer stressad över allt som ska göras men det är roligt med pyssel....

Jag har inte blivit hippad, någon annan som har???

• Gosbubblan

Någon som har lite bilder från Rutviks bygdegård (ute,inne)??

Svar på tråden Luleå tråd !