• kassandra

    Luleå tråd !

    hejsan alla luleå brudar vart är ni?
    Är jag själv i luleå som ska gifta mig?

  • Svar på tråden Luleå tråd !
  • kassandra

    o så roligt ! Jag vill oxå ha lös hår !Jag tänkte sminka mig själv först men när det nu var så billigt så var det ej lönt att köppa sminkprodukter. Ska du sminka dig själv ?

  • Vicka81

    en bekant är hudvårds och sminkexpert så hon ska fixa min make. hon som ska ha mary kay klassen hos mig! jag skulle nog se ut som en pajas om jag skulle fixa det själv i nervositeten..

  • Vicka81

    Verkar bara vara jag och Kassandra kvar Kanske dyker det upp fler lulebrudar? Iaf! Vissa saker kan man ju "dela" på! Kan vi inte skriva upp här saker som vi behöver hjälp med eller kanske skulle kunna köpa in tillsammans med någon annan? Vi vill tillexempel köpa vattenflaskor från ikea men har antagligen ingen användning för den efter vårt bröllop men kanske någon annan har innan/efter? Kom igen nu och tigg lite ! Det är dyrt nog ändå! Vi blivande fruar måste ju hjälpas åt lite

    Vi vill köpa och dela med någon:
    -Slom flaska med "snäpplock", 15:-. 30st www.ikea.com/se/sv/catalog/products/50108908 (Vicka81)

    -10 Vita lakan (till dukar)15:- www.ikea.com/se/sv/catalog/products/00142740 (Vicka81)

    Vi har och lånar gärna ut:
    -Champagneglas, 40 st (optimal, ikea)(Vicka81)

    -"Silverfat" till servering/uppläggning (Vicka81)

    Vi lånar gärna:

  • lillamaa

    kikar in här. eg är jag från kalix och kommer gifta mig här (eller i haparanda, det är inte bestämt).
    men det lär nog blir några vändor till luleå för att kolla kläder åt goben och kanske hitta underkläder/underkjol

  • Vicka81

    lillamaa: jag är oxå från kalix! men flyttade för 8 år sn

  • lillamaa

    aha, där ser man.
    tänker att utbudet i luleå är lite större än i kalix! haha

  • kassandra

    Hejsan jag behöver en underkjol stl 44 gärna utan ringar om någon har att låna eller sälja ?

    jag har köppt en massa dekorationer som jag ska ha så jag kan tyvärr ej sam köppa men det är så smart försökte förut att göra det men ingen var intresserad tyvärr.
    Jag ska skicka inbjudningarna den 20 maj.hihi kul!!!

  • kassandra

    hejsan är det någon som vet vart man kan hitta billiga och bra underkjolar i luleå trakten?

  • Vicka81

    Hmm. ingen aning faktiskt! Cinderella i piteå? Skräddarn i luleå?

  • kassandra

    hon på skräddaren var så otrevlig vill ej köpa av hon!
    Ska gå och köpa god mat till melodifestivalen.

Svar på tråden Luleå tråd !