• kassandra

    Luleå tråd !

    hejsan alla luleå brudar vart är ni?
    Är jag själv i luleå som ska gifta mig?

  • Svar på tråden Luleå tråd !
  • kassandra

    Oj så kul innte min födelse dag och barnen är sjuka så ingen kan komma och uppvakta mig ! ingentårt inge presenter ingenting bara vinterkräksjukan fy f-n!

  • Daa

    Det lät inte som nån kul födelsedag. Hoppas att din familj kryar på sig och att du får tårta och presenter senare.
    Grattis i alla fall.

    Jag ska gifta mig i Gammelstads kyrka 14 juni. Och du?

  • kassandra

    Vad roligt att höra av flera luleå brudar . Jag ska gifta mig i råneå kyrka 30 augusti 1600. Jag fick enrosa grädd tårta men inga pressenter.

  • kassandra

    hur går det för alla luleå brudarnas planeringar ?

  • kassandra

    hejsan ingen luleå bo som ska gifta sig i helgen det är ju pingst ? Har så tråkigt har nu fått magsjuka själv suck ursch!

  • Vicka81

    hejhej! Jag känner en tjej som säljer make-up av märket mary-kay och hon utför även brudmaker + lär ut brudmake. hon ska ha hudvårds-/make-up party hos mig (i sävast) 27/5. är någon intresserad av att komma på det? det är absolut inget köptvång eller så men alla vill vi väl vara fina på våran dag?

  • kassandra

    jag ska makas av frissören hår och make 1200 kr.

  • kassandra

    i råneå ska jag göra det ! du då ?
    Jag har fixat hindersprövnings paprena , bokat tid hos en hårolog för klippning och slingning två veckor innan bröllopet.Kul att göra saker för bröllopet nu!Måste bara hitta en underkjol!!

  • Vicka81

    Jag ska göra det i boden. 1400:- får jag betal + hyra för löshår. Då ingår inte make-up. Det absolut billigaste jag hittade så jag hoppas de är bra! Jag och lillan ska bege oss in till boden idag och visa upp lite bilder på blommor och frisyrer för prisförslag och beställning Så spännande!

Svar på tråden Luleå tråd !