• Pumpkin

    Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

    Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:

    080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

    080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

    Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

    *Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*


    Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

    Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

  • Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Englali

    Pumpkin: Då är ni som oss... mer lugna tyckar hållet.

    Filifjonkan: Åh så lång kan man ju inte flytta, det är ju inte rimligt
    Härligt att du ska plocka ut spiralen. Då får vi följas åt i bebisplanerna... Kanske ses på FL så småningom då!

  • Pumpkin

    Haha, jag som inte ens planerar barn hänger på FL, men du Englali hänger inte där?

    Nu har jag skickat iväg gästpresentation och tillhörande bordsplacering till toastparet, äntligen!

  • Englali

    Pumpkin: Jag har haft ett medlemskonto där ganska länge, sen min några av mina bästa vänner fick barn. För o kunna kika på deras bilder o så måste man vara medlem. Men faktiskt inte i något annat syfte.
    Har läst några av forumstrådarna ngn gång men nej, gillar inte tonen där inne. Antingen är det gnäll eller bara en massa skryt, den uppfattningen har iaf jag fått av det lilla jag läst

    Skönt o ha det avklarat va? O skickat?

    Här städar jag, tvättar, flyttpackar, viker festprogram, kollar på tv, surfar och rensar bland papper o tidningar.
    Haha det är SÅ typiskt mig, jag måste hålla på med tusen saker på en gång. Kan inte gå förbi ngt utan att jag måste börja med det också... suck!!!

  • Pumpkin
    Englali: Jo, tyvärr är det mycket den tonen. Men samtidigt kan man hitta så mkt intressant att läsa att jag har svårt att hålla mig borta. Dock skriver jag inte så mkt.

    Ja, det är jätteskönt att ha det bortgjort! Nu är det bara placeringskort som ska pysslas ihop

    Jag är också sådär, pilla lite här och pilla lite där och kanske lite där borta också
  • Nienna

    HJÄLP! Jag har nog hur mycket som helst att läsa ikapp, har inte kommit in på BT sen i lördags och trodde att det var nåt fel på BT. Men nu provade jag på sambons dator och det funkade! Min dator måste ha fått nåt fel, det är bara BT som inte funkar! Grrr!!!

    Nu hinner jag iaf inte läsa nåt, måste göra mig i ordning och åka på jobbet...

  • Englali

    Pumpkin: Precis... varöfr syssla med EN sak när man kan fixa med mååånga samtidigt!?!
    Nu har jag beställt tärnklänningen! Hoppas den passar henne

    Nienna: Åh... ja men jag vet inte om vi hunnit skriva SÅ mkt? Du får läsa ikapp när du hinner! Ha det så bra på jobbet!

  • Pumpkin
    Nienna: Såg att du skrivit till mig på Facebook, men tyvärr kan jag inte gå in där på jobbet
    Har du testat att rensa cookies och tillfälliga filer på datorn?

    Englali: Precis!
    Vad blev det för tärnklänning då? Själv hoppas jag att min tärna har köpt sin nu, men har hon inte gjort det innan lördag så ska hon då banne mig göra det då - hon åker INTE från Stockholm utan att ha klänningen klar

    Har precis kollat vad a-kassan och facket kommer att kosta mig när jag börjar plugga och fick då reda på att facket kostar 100kr - för HELA studieperioden! Toppen ju
  • Nienna

    Pumpkin - Vad har du för fack? Av vissa fack kan man få bidrag till studielitteraturen, men då måste man betala vanlig medlemsavgift har jag för mig...

    Startade om Firefox bara så funkade det, har ju en bärbar och jag stänger nästan aldrig ner de program jag alltid använder, stänger bara igen datorn. Brukar bara starta om när det börjar bli segt...

  • Nienna

    Och eftersom alla andra sidor funkade trodde jag att det var BT som strulade...

  • Pumpkin
    Nienna: Jag är med i Unionen. Men tydligen blir man medlem i 3 olika fack när man blir studerandemedlem så att man enkelt kan välja vilket man vill vara med i sen när man är klar Eller så byter man helt då, men det skadar ju inte
Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.