• Pumpkin

    Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

    Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:

    080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

    080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

    Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

    *Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*


    Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

    Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

  • Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Pärlplattan II

    Det är bra att du börjar nu då - när solen kommer! här blåser det ganska kallt faktiskt, men det är ju ändå gudomligt med så mycket härligt med sol! En annan blir ju inte brun hur mycket jag än försöker, så jag får nöja mig med min blekhet.

  • Pärlplattan II

    Ah - jag blir mest röd. Men nu har jag vant mig (antagligen beror det på min ålder) och skiter i det. Snyggare att vara vit än röd, tycker jag. Och det röda kan ju göra lite ont också. Fast ärligt - jag blir prickig, det blir jag, så jag satsar på det...

  • Anettan73

    Tja på er... På jobbet igen. Ja jag har början till en hälsporre Fick antiflamatorisk medicin och ska köpa ett speciellt inlägg till skorna, som jag måste ha i ALA skor!!! BLÄ Får inte belasta foten Så jag sitter ner här på jobb och ser bara almänt dum ut

    Fick min löne lapp idag redan JIPPIE!!!! Här ska det shopas till bröllopet 3 dubbelt så mycket än när jag gick hemma!!!! GÖTT!!!

  • Pärlplattan II

    Anettan - Härligt!! (med lönen alltså - inte hälen)..

    Har inkasserat - eller snarare ska inkassera (hoppas jag) - pengar från lite auktioner på Tradera. Inte blir det några massor direkt, men det är ändå skönt med lite extra slantar. Ett par byxor som jag stod och tvekade med, tänkte att det nog inte var någon som ville ha, gick hur bra som helst - så man vet aldrig.

    Gissa om tvättmaskinen i tvättstugan pajade???? Självklart och givetvis. Tror ni att någon svarade hos hyresvärden??? Självklart inte. Som tur är, var det bara den sista högen kvar (utöver den som låg i maskinen förstås), så vi ska nog klara ut det.

    Jag är så tröööööööööööööööööööööööööött! Alldeles för trött. Tänkte försöka gå en uppiggande promenad till apoteket, vi får väl se hur det går. Blir inga mastodontpromenader på 5 km här inte.

  • Anettan73

    Pärlplattan II skrev 2008-04-23 14:34:19 följande:


    Anettan - Härligt!! (med lönen alltså - inte hälen)..Har inkasserat - eller snarare ska inkassera (hoppas jag) - pengar från lite auktioner på Tradera. Inte blir det några massor direkt, men det är ändå skönt med lite extra slantar. Ett par byxor som jag stod och tvekade med, tänkte att det nog inte var någon som ville ha, gick hur bra som helst - så man vet aldrig. Gissa om tvättmaskinen i tvättstugan pajade???? Självklart och givetvis. Tror ni att någon svarade hos hyresvärden??? Självklart inte. Som tur är, var det bara den sista högen kvar (utöver den som låg i maskinen förstås), så vi ska nog klara ut det. Jag är så tröööööööööööööööööööööööööött! Alldeles för trött. Tänkte försöka gå en uppiggande promenad till apoteket, vi får väl se hur det går. Blir inga mastodontpromenader på 5 km här inte.
    Sånt gör en så himla trött. En anledninga att jag aldrig flyttar till lägenhet igen, isåfall ska jag ha maskin i lägenheten.

    Ja det med lönen e klockrent... Känns så bra. Allt kommer iofs gå till bröllopet Handla det där lilla extra
  • Filifjonkan2

    hej hej

    det var ett tag sen jag var in.... nu har våren äntligen kommit så skönt....

    var till IKEA i sundsvall och shoppade i helgen som var..... åååå vad jag hittade saker synd att plånboken inte var lika generös ;) skönt med lön nu.....

    på lördag ska vi bestämma ringar, hämta min klänning samt åka på MIO som har bröllopsspecial i helgen, massa utställare och ett par som ska vigas.... de får bröllopet betalat av MIO dvs kläder styling och middag på restaurang

  • Pumpkin
    Anettan: Härligt med lön!

    Filifjonkan: Alltid roligt med IKEA

    Nu ska jag ta mig en promenad hemåt i solen, så nyttig är jag!
  • Bellanote

    Jepp ring beställning här till helgen med.. ska lämna in guldet och beställa. sen ska jag med henne som ska göra namn lapparna och kolla apapper och beställa dekorationer.

    Fick reda på en hur bra grej som helst idag sen jag bytte jobb för en månad sedan så har min lön ökat med 2000 i månaden skit bra ju ökade med en tusing nu med den där årliga löne höjningen och innan det så var det bra en tusing högre att byta jobb.

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.