• Pumpkin

    Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

    Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:

    080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

    080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

    Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

    *Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*


    Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

    Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

  • Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Anettan73

    Nu sitter jag ner som en annan pensis... NÄ INTE PENIS som ni läst en gång Utan slang på pensionär...

    Orkar inte så o vila på en fot mer. Hatar att sitta ner när jag jobbar...

  • Bellanote

    var inne i en annan blommaffär och kollade priser på "min bukett" vad de skulle ha och de ville ha 1500 för brud, tärn näpp och brudgum tycker det var lite dyrt då jag fick det första priset där jag så klart bokat.

    Brudbukett 800, Tärn 100, näpp 50, brudgum 25 + marskalk 25 så det blir 1000 kr på det andra stället max, min bukett kunde ev gå på 700 med men ej över 800.

    vet nästan eaxkt hur jag vill ha dem nu. men frågan är om jag ska ha min sambos coursage i vit orkideé eller rosa gerbera??

  • Pumpkin

    Åh vilken härlig promenad det blev!

    EldHav:
    Då vet jag inte alls...

    Anettan: Vad är det för butik du jobbar i?

    Bellanote: Näpp? Antar att du menar näbb?

    Jag tycker nog att rosa gerbera är lite mer speciellt som coursage

  • Anettan73

    Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-04-22 17:58:11 följande:


    Åh vilken härlig promenad det blev!EldHav: Då vet jag inte alls...Anettan: Vad är det för butik du jobbar i?Bellanote: Näpp? Antar att du menar näbb? Jag tycker nog att rosa gerbera är lite mer speciellt som coursage
    Får man göra reklam

    ONOFF...
  • Anettan73
    Bellanote skrev 2008-04-22 17:41:11 följande:
    var inne i en annan blommaffär och kollade priser på "min bukett" vad de skulle ha och de ville ha 1500 för brud, tärn näpp och brudgum tycker det var lite dyrt då jag fick det första priset där jag så klart bokat. Brudbukett 800, Tärn 100, näpp 50, brudgum 25 + marskalk 25 så det blir 1000 kr på det andra stället max, min bukett kunde ev gå på 700 med men ej över 800. vet nästan eaxkt hur jag vill ha dem nu. men frågan är om jag ska ha min sambos coursage i vit orkideé eller rosa gerbera??
    Jag hade tagit Rosa gerba. Lite "fräckare"
  • Bellanote

    jag har inte sett det på någon bild nåsonstans måste leta upp det och få lite mera koll innan jag bestämmer mig eller oss.

    pumpkin jupp menade ju näbb..

  • EldHav

    Nu så har min prins löst detta med PayPal! Jag betalade in 15 kr till PP, och det kommer på händelser på internetbanken imorgon, jag ska bara skicka det numret, så släpper de betalningen
    Älskar min prins!!

  • Englali

    Hej tjejer!

    SORRY för min frånvaro, får väl lite bakläxa kan tänkas!
    Men det har varit så sjukt mkt o göra hemma o jag har jobbat som en idiot, som vanligt!!

    Har precis varit på husvisning... ME LIKE!!! Det här huset ska vi bara ha... känns nästan "till vilket pris som". Så nu har vi satt upp oss på mäklarens lista. Dne "riktiga" visningen är inte förräns på torsdag, så fram tills dess lär det inte hända så mkt.

    Idag har jag provat schalins nya ring Solvind. Den satt som gjutet. Var lite skeptisk till den med tanke på de bilder jag sett, men shit... bilderna gör det inte rättvisa kan jag säga. Ajajaj så vackert den blingade på mitt vänstra ringfinger. Tror jag är lite förälskad

  • Englali
    Anettan73 skrev 2008-04-22 16:36:15 följande:
    Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-04-22 16:18:06 följande:
    Skönt att det är någon som gör det.Berättade för sambon vad dom sagt till mig på vårdcentralen. Vad var det jag sa va det enda jag fick höra... Inget medlidande alls.Imorrn åker han till Stockholm och kommer hem på fredag. Sååå tradigt. Vad ska man då göra???Jo jag jobbar iofs...
    Min åker till Norrköping i morgon, men kommer hem en snabbis i morgon kväll. Sedan blir det Norrköping tidigt torsdag morgon och så kommer han hem på söndag... bläää fy f-n vilken trist helg. Så vad gör jag då? Jo, givetvis så passar jag på att jobba lite för omväxlings skull! Undrar om jag håller på att bli arbetsnarkoman... när man jobbar 6 dagar i sträck för det mensta... räknas man som det då??
  • Pumpkin
    Englali: Ah, du lever i alla fall

    Kul med hus och ring - men hade du inte redan provat ut ringar?
Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.