• Pumpkin

    Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

    Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:

    080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

    080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

    Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

    *Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*


    Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

    Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

  • Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Pärlplattan

    Anja - Fresta inte mer.. Jag blir galen.

    Lördag - beroende på om det blir SM-guldfest eller ej, kanske jag kan joina er på lördagkväll.

  • Anettan73

    Hejsan.

    Nu har jag lugnat mig en del. Nino har varit hemma idag från skolan och varit med på Tobbes jobb.
    Jag har varit på möte med Ninos skola mm mm.

    Dom som knivrånade honom är tagna. Hittade Ninos telefon under en husransakan i ett annat ärende. De rånen som har varit är samma personer. Ett syskon par. Och nä föräldrarna bryr sig inte. Är välkännda hos polisen. 2215 igår avslutades sista förhöret med Nino. Nina vågade inte namnge dom då dom hotade med att "döda" eller göra honom väldigt illa. 2 till i Ninos handbollslag har oxå blivit rånade av samma person. Men nu e dom fast. Problemet är att den ena är 14, minderårig... Den andra är 16 och straffmyndig.

    Allt ihopa stog i skånskan eller sydsvenskan idag....
    JAg har aldrig sett Nino så rädd o ledsen som igår.

    Har har repat sig en del och vågar gå med andra kompisar. Team Eslöv spelar ju slutspel i handboll i Eslöv ju. Fick köra honom och hans kompis dit. Och när det är slut så hämtar vi honom igen. Sen så får jag lämna och hämta imorgon i skolan, så jag får ta en längre lunch så får han vara med mig på jobbet.

  • Bellanote

    pärlplattan frågan är ju om guld festen blir på fredag el lördag? för det är väll imorgon de spelar i linköping?? hv spelarna kommer ju hem på lördagen och visar upp sig och för sig men jag tror många kommer dra ut på krogen och fira redan på fredagen.. kommer va fullt på varenda bar i stan som har stor bild.. kanske skulle bege till sig till o´leary fast säkert full bokat redan.

  • Fröken Planera

    Englali, visst är det sorgligt med alla tonåringar som mår så dåligt! Min syster och hennes familj är ju "Familjehem" för tonåringar. Där har man sett och hört alldeles för muycket, känner jag. Det är bara att inse, jag har vuxit upp i en "Skyddd verkststad" där alla varit lyckliga hela tiden (i alla fall utåt) Det verkar som att mina föräldrar inte velat att vi skulla höra om tråkigheter. Det var väl lättare att skydda sina barn mot allt sånt på 70-80-talet än vad det är nu.
    Jag blir så ledsen när människor som mår så dåligt inte kan se någon annan utväg än att ta sitt liv!

  • Pärlplattan

    Bellanote - Vi har kommit fram till att det blir firande BÅDE fredag och lördag. Enkelt.. Vi ska se matchen i Mullsjö i morgon, nämligen, så då är det förmodligen ingen som kan köra in, utan vi får ha partyt där. OM det nu bir något firande *pepparpeppar*

  • Fröken Planera

    Japp, det ligger tdligen ute vid Jägersro.


    Anettan73 skrev 2008-04-17 19:49:47 följande:
    Vart ligger panduro Outlet någonstans i Malmö???
  • Fröken Planera

    Anja, Jag ska ju till Stockholm och jobba med Mr Paulun och Miss Tainton!! Jag ska be Blossom om lite tips om hur jag kommer i den där klänningen innan den 19/7!
    Jag har fått en laptop nu, men den verkar inte funka fullt ut, men jag tar den med mig,så får mina kollgeger hjälpa mig med den. I så fall lär ni få stå ut med mig VARJE kväll nästa vecka!

  • Brud 080524

    Hallå!

    Värst vad ni pratar tråkigheter här inne. Skrämmande vilken värld man lever i egentligen.

    Till en helt banal fråga nu då mitt i allt annat:

    Är det någon som har använt iron on papper? Har köpt en tygpärm från bookbinders som jag tänkte göra gästbok av. Vill gärna trycka gästbok och sådant på utsidan men vet inte riktigt om det funkar. Någon som har en aning?

  • Nienna

    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-17 19:25:52 följande:


    MÅste vara för att jag tar så DÅLIG hand om mina barn
Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.