• janos

    Äntligen fredag del 13!

    Nu är det dag för en till! Vilken ära att få starta denna tråd, på en fredag och allt! Välkomna!

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-12= 26141 inlägg. Plus de som är här!

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 13!
  • Fru Hilde

    Schkåll!

    Idag har jag skrivit massor... men av någon anledning har jag ont i magen ändå Ja ja... det som inte dödar det härdar

  • anne på grönkulla

    Äntligen fredag!

    Bilkörning först blev det, o sen vin o stekt tonfisk o nu glass!

    Men jag fegade ur att byta fil i trängsel, måste skaffa mig lite stålnerver också vid ratten...

  • Fru Hilde

    Anne det är bra att hite ha för hårda nerver också det är bra att vara ödmjuk i trafiken också... men av egen erfarenhet vet jag iofs att man blir tuffare och hårdare med tiden Så lycka till!

  • Fru Hilde

    anne på grönkulla skrev 2008-05-10 22:12:04 följande:


    Jo, balansen är hårfin. Jag jobbar ju rätt hårt på den rent allmänt, ska bara tillämpa den i trafiken också....
    Hi hi.. jodu, jag jobbar också rätt hårt på att härda nerverna Behövdes senast igår...
  • Fru Hilde

    höummm.... eller var det ödmjukheten du syftade på måhända? Den jobbar jag inte alls på för tillfället

  • Fru Hilde

    anne på grönkulla skrev 2008-05-11 16:22:19 följande:


    nejdå, här var det stålnerver jag syftade på - tveka inte!
    Okidoki

    Här var föresten tyst som i graven. Var är alla... är det bara jag som sitter inomhus framför dumburken ?
Svar på tråden Äntligen fredag del 13!