• alexiis

    -5 kg

    Hej alla!

    Är ingen blivande brud men däremot gifter sig en av mina närmsta vänner i sommar, det är så jag har hitta hit! Forumet verkar vara bra för de mest diskussionerna!

    Jag har under de senaste månaderna sakta men säkert gått upp i vikt. Nu är det dags för hårda tag inför beach 08!

    Med hjälp av kalorisnål mat och motion har ja tänkt uppnå målet på så kort tid som möjligt!-5 kg!!

    Någon som hänger på?

  • Svar på tråden -5 kg
  • Cissit
    alexiis skrev 2008-04-03 22:01:02 följande:
    Världens vackraste: Ja det e ju olika för alla.. var de sitter och så. Men 165 kg och 55 kg är ju på inget vis undervikt så det är mitt mål trots allt=)
    Men det är inte många kilon ifrån "gränsen" för underviktig enligt BMI. Men som sagt, man vet ju själv vad man mår bäst i för vikt och alla ser ju olika ut :)
  • Cissit

    Hm, det var inte meningen att klanka ner på någon med mitt tidigare inlägg. Sorry :)

  • Cissit

    Är själv ute på en viktresa. Mitt närmaste mål är att gå ner 5 kilo till så jag kommer ner på normalt BMI. Sedan vill jag nog gärna gå ner några kilon till. Men satan vad sega de här sista kilona är! Har redan gått ner 20 kilo men de sista kilona verkar vara de svåraste....

  • Mikabella

    jag har inte mycket att gå ner...åhhh är såå svårt..är 157 o väger 56..bystig o kurvig...lite monroe ;) Går o går o går..äter tråkig gröt...3 kg som inte vill försvinna :( Behöver uppmuntran o tips....

  • Sommargrönt

    Mikabella: Gå med i Viktklubb Där får man hjälp att skriva ner vad man äter och räkna ut hur många kalorier det är + att kolla så man får i sig rätt andel protein och fett!

  • Mikabella

    Sommargrönt: Får väl göra det...Är lite lat.. ;) Nu ska jag äta min två nävars lunch, lite frukt o gå en snabb sväng i solen. Hoppas att ni har en bra dag allihopa och att vädret lockar till promenader och cykelrundor :) Vad sägs om en bilfrivecka kanske?!

  • Sommargrönt

    Haha! Bilfri vecka! Jag har 18 km enkel väg till jobbet. :)

  • smartan

    Finns en toppensida som heter Kalorier.nu där man kan skriva in längd, vikt och så får man veta hur mycket man ska äta etc.
    Gratis.

  • Mikabella

    Hahah...kan ju bli lite väl svettigt kanske! ;) Ok du slipper :)

Svar på tråden -5 kg