• grabbarna

    ny övikstråd

    Om inte jag är helt fel ute så stängs tråden nu så därför blir det en ny

    gamla tråden:

    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2636846-12.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-09 13:12
    GIFT
    080531 jelikr , i Björna kyrka
    080607 The Bumblebee, i kapell vid havet
    080607 Stfa, Själevads kyrka

    080614 080614, Grundsunda kyrka
    080628 Järvedsullis Själevads hembygsgård
    080705 Miapias Själevad festen stensöden
    080802 Grabbarna Vibyggerå Ga Kyrka, fest på Docksta bygdegård
    080802 73an Arnäs festen Landsjö
    080808 FruT 080808 Nätra kyrka, festplats örnnästet

  • Svar på tråden ny övikstråd
  • The Bumblebee

    miapias skrev 2008-05-21 18:39:50 följande:


    mmn min ena bror har småbarn o svårt att komma ifrån och min andra åker till italien dagen efter..suck..
    I see. Jag har ju som sagt ett gäng att fråga - då vi är 9 syskon å jag är den enda som har barn
    Hoppas att det löser sig för er iaf.
  • FruT 080808
    miapias skrev 2008-05-21 16:38:17 följande:
    vi har fortfarande problem med städbiten..mamma tycker inte vi ska fråga någon av de som är bjudan.....om de kan ställa upp dagen efter...
    Dina föräldrar och svärföräldrarna då?
  • grabbarna

    hur går det för er alla? det närmar sig för en del av er....vad spännande börjar ni bli nervösa?

    idag har jag påbörjat *igen* ska jag kanske säga operation snygga naglar och la ner dyra pengar *aj,aj* på nagelförstärkare, nagelolja och en glasfil..har hyfsat långa naglar men ack så sköra dom skivar sig jättelätt och en del går av så alla är inte lika lång vilket är trist och det vore ju kul om man hade liiiite utanför fingret i alla fall.men den här förstärkaren ska tydligen vara bra och den är utan formaldehyd som var i den förra flaskan jag provade och den var jättestark och naglarna mådde inge bra.

    annars så har jag ändrat mig ang tiara el krona det blir varken eller utan jag kör på pärlor och har köpt en jättefin tiara/headband från melly. när jag såg klänningen så kände jag att pärlor skulle passa bäst till..vad ska ni ha?

    nu är nästa steg underkläder det jag planerat att ha både korsett och bh passar inte under klänningen så det är till att ge sig ut igen. funderar på att gå på fin inunder eftersom jag känner tjejen som börjat jobba där är det nån av er som vet ung vilken prisklass deras grejor ligger i? men jag tror inte jag behöver nån korsett den där halva draperingen på klänningen trollade bort bebismagen =helt underbart

  • The Bumblebee

    Jag har handlat underkläder där ett par ggr. Men har lärt mig nu att hon faktiskt inte kan så där mycket som man vill - när man köper behåar i den prisklassen. Det är lyxigt att stå i provhytten å någon plockar fram plagg åt en - men jag vill ju att de verkligen ska se om bh'n sitter bra. De jag har köpt har suttit bra den första dagen sen så har de av olika anledningar inte alls varit bra - så jag handlar inte där längre.
    Men du kan ju ha bättre tur eller vara enklare att ekipera med underkläder.

    Nu ska jag kasta mig i säng. Har mina aningar på att nåt ska ske imorgon... Borde nog sova ordentligt inatt.

  • miapias

    tjena...vi blev kidnappade igår..kl 09:30 kom ett helt gäng inrusandes i köket...jag låg o sov...o sen blev det buss ned till stan iklädd pippi dräkt o M2B o bebis utstyrsel med blöja o allt. På stan fick vi sjunga in en skviva på samsound...inte kul vi är dåliga sångare båda två...vi fick inte höra resultatet heller....huga

    Sedan fick jag dela ut kondomer på gågatan..ni skulle ha sett barnen blickar...Pippi+kondom!?

    lunch på torget restaurangen, och sedan skulle jag få barn på gågatan attt sjunga pippi sången med mig...två ställde upp med lite muta med godis..

    Sedan dusch på badhuset med bastu skönt..sedan 3 rätters på olearys....

    Allt detta nyktert då jag väntar bebis..o allt mkt mer pinsammare...men det var skoj.o lagom..

    För M2b blev det lite mer slitigt.. men han hade kul....

  • The Bumblebee

    miapias skrev 2008-05-25 11:12:48 följande:


    The Bumblebee VAr det du som fick sjunga utanför kapahl???
    Nej, tack å lov!!!

    Min möhippa skedde i Härnösand. Är megabakis och återkommer med detaljer.
    Har precis fått hem barnen å ett gäng från svensexan (som skedde samtidigt - väldigt otippat!) som åkt långväga... Måste vara lite social nu alltså - shit vill helst sova bort dagen
  • jelikr

    Idag har vi träffat prästen och övat i kyrkan.
    Det blir nog jättebra alltihop , bara det inte regnar.
    Kände att nerverna började komma krypande när vi skulle träna på löftena

  • grabbarna

    kul själv skulle jag blåvägra ett sånt uppdrag men gillar amn det såå..synd att vi var in till stan i fredags och inte igår med andra ord


    miapias skrev 2008-05-25 11:11:02 följande:
    tjena...vi blev kidnappade igår..kl 09:30 kom ett helt gäng inrusandes i köket...jag låg o sov...o sen blev det buss ned till stan iklädd pippi dräkt o M2B o bebis utstyrsel med blöja o allt. På stan fick vi sjunga in en skviva på samsound...inte kul vi är dåliga sångare båda två...vi fick inte höra resultatet heller....hugaSedan fick jag dela ut kondomer på gågatan..ni skulle ha sett barnen blickar...Pippi+kondom!?lunch på torget restaurangen, och sedan skulle jag få barn på gågatan attt sjunga pippi sången med mig...två ställde upp med lite muta med godis..Sedan dusch på badhuset med bastu skönt..sedan 3 rätters på olearys....Allt detta nyktert då jag väntar bebis..o allt mkt mer pinsammare...men det var skoj.o lagom..För M2b blev det lite mer slitigt.. men han hade kul....
  • grabbarna

    låter intressant väntar på rapport.
    själv är jag tämligen säker på att jag inte bli hippad meeen det kanske vore en ide att ändå se till att vara nyduschad och fräsch på de lördagar som är kvar

    The Bumblebee skrev 2008-05-25 11:22:16 följande:


    miapias skrev 2008-05-25 11:12:48 följande:
    Nej, tack å lov!!!Min möhippa skedde i Härnösand. Är megabakis och återkommer med detaljer. Har precis fått hem barnen å ett gäng från svensexan (som skedde samtidigt - väldigt otippat!) som åkt långväga... Måste vara lite social nu alltså - shit vill helst sova bort dagen
Svar på tråden ny övikstråd