• grabbarna

    ny övikstråd

    Om inte jag är helt fel ute så stängs tråden nu så därför blir det en ny

    gamla tråden:

    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2636846-12.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-09 13:12
    GIFT
    080531 jelikr , i Björna kyrka
    080607 The Bumblebee, i kapell vid havet
    080607 Stfa, Själevads kyrka

    080614 080614, Grundsunda kyrka
    080628 Järvedsullis Själevads hembygsgård
    080705 Miapias Själevad festen stensöden
    080802 Grabbarna Vibyggerå Ga Kyrka, fest på Docksta bygdegård
    080802 73an Arnäs festen Landsjö
    080808 FruT 080808 Nätra kyrka, festplats örnnästet

  • Svar på tråden ny övikstråd
  • grabbarna

    ja vore det bara passformen skulle det vara en ide men dom där påklistade sakern är så fula men jag ska få en helt ny klänning hoppas den blir bra bara

  • 73an

    Ok, hoppas att dom skärper sig nu då, så det bli riktigt gjort.

  • The Bumblebee

    grabbarna:
    Som jag sa på telefon - vilken himla tur att du varit ute i god tid! Hoppas nu att de fixar det bra nu! Snacka om värsta oturen...

    Är så himla nervös nu...eftersom jag bara har ett par veckor på mig. Är min klänning totalt felsydd så är det enda jag kan göra - hyra en annan
    Ska prata med P senare om jag får tag i henne. Måste få veta vad som händer med min klänning.

  • grabbarna

    hoppas det går bra för dig..jag verkar ju haft extrem otur för alla andra klänningar därifrån har ju varit toppen

    The Bumblebee skrev 2008-05-19 19:47:09 följande:


    grabbarna:Som jag sa på telefon - vilken himla tur att du varit ute i god tid! Hoppas nu att de fixar det bra nu! Snacka om värsta oturen...Är så himla nervös nu...eftersom jag bara har ett par veckor på mig. Är min klänning totalt felsydd så är det enda jag kan göra - hyra en annan Ska prata med P senare om jag får tag i henne. Måste få veta vad som händer med min klänning.
  • FruT 080808
    grabbarna skrev 2008-05-19 18:00:57 följande:
    nåja jag beställde tårtor idag i alla fall..det blir hallonmousse med vaniljkräm och hallon och choklad som garnering och hon gör alla tårtor glutenfria utan extra kostnad så slipper jag oroa mig över tårtspadar som flyttar runt och sånt... hon tar 30:- bit vilket känns som ett normalt pris eller vad tror ni?
    Det var ett rätt bra pris på tårtan!

    Ska kolla om Marcussons här i bjästa har öppet i dag tror jag (om det inte bröjar regna)
    Får se vad dom tar och så..
  • miapias

    hejsan..vi var o beställde tårtan igår på sockerbagaren..jätte bra service..jag som inte gillar marsipan fick som jag ville en tårta med sockerkaksbotten och olika lager av mousse ovanpå...

    Nu är jag lite nervös för klänningen min sys ju i bjästa men jag har ju en liten bebis som växer i min mage så jag hoppas att den passar då jag ska ha den..

  • The Bumblebee

    miapias skrev 2008-05-20 10:10:30 följande:


    Nu är jag lite nervös för klänningen min sys ju i bjästa men jag har ju en liten bebis som växer i min mage så jag hoppas att den passar då jag ska ha den..
    Spännande! Å grattis förstås! Hur långt gången är du?
  • jelikr
    miapias skrev 2008-05-20 11:39:51 följande:
    jag är i vecka 19 idag...
    Stort grattis
    Tur att du har nära till sömmerskan för jag tror nog att du iaf har fått lite mage då , men det går säkert att fixa till
    Du har ju nära till att prova den några dagar innan....
Svar på tråden ny övikstråd