• grabbarna

    ny övikstråd

    Om inte jag är helt fel ute så stängs tråden nu så därför blir det en ny

    gamla tråden:

    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2636846-12.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-09 13:12
    GIFT
    080531 jelikr , i Björna kyrka
    080607 The Bumblebee, i kapell vid havet
    080607 Stfa, Själevads kyrka

    080614 080614, Grundsunda kyrka
    080628 Järvedsullis Själevads hembygsgård
    080705 Miapias Själevad festen stensöden
    080802 Grabbarna Vibyggerå Ga Kyrka, fest på Docksta bygdegård
    080802 73an Arnäs festen Landsjö
    080808 FruT 080808 Nätra kyrka, festplats örnnästet

  • Svar på tråden ny övikstråd
  • miapias

    jag var aldrig dit sluta jobba för en stund sedan..tyckte det var lite tid kvar o så kostar det ju en del

  • FruT 080808
    jelikr skrev 2008-04-13 15:30:29 följande:
    Hur var mässan idag ni som varit där????
    Trodde det skulle vara mer där.
    TYcker det var för få som ställde ut. Och det fanns inte dirket några tips på bordsdekorationer, vilket var synd. Det var det jag var ute efter.
  • FruT 080808
    miapias skrev 2008-04-13 15:18:23 följande:
    jag har beställt servetter idag..från ett företag i sidensjö..det blir riktigt nice
    Vad är det för sevetter? Vanliga?
    Jag vill ha linne sevetter
  • 73an

    Jag var på mässan, det var då bättre än i fjol men jag blev besviken på att det inte fanns något bageri representerat.
    Hörde att sockerbagaren hade avbokat kl:11.00. Dom skulle ha skött om kaffe-serveringen som jag förstod.

  • grabbarna

    jag tycker den var dålig och absolut inte värd 240:- som det kostade för oss båda att gå in..kan aldrig stämma att det var ett 30 tal utställare 15-20 kanske.

    var där till första showen och kan inte säga hur dom andra var för efter första blev vi inte direkt sugna att se mer..alltså dom visade kläder från gummersons alltså seriöst jag skiter väl i hur gästerna ser ut, var det tänkt att man skulle ha mamma och mormor med eller vad då?? jag missade visserligen 5 min i början men jag såg bara 2 brudklänningar och kanske 4 st som skulle passat på en tärna

    ok jag vet att det är glada amatörer som ställer upp men måste det bli töntigt för det? har varit på många modevinsingar som har varit jättebra det var inte denna undrar om dom itne tränat på att gå nåt? och har man en tjej med väääldigt stora bröst kanske hon inte ska visa en top där man bara sitter och väntar på att brösten ska trilla ur.. men ok inget av det hade stört mig om man hade visat kläder för brud och brudgum

    trångt bland uställarna och hyfsat ointressant, jag vet inte om vi var blinda men vi såg inga tårtor och vi saknade också dukningstips

    ngr bra saker var kahls kaffe och tehandel som fått hem silver och guldmandlar och även små silverpärlor och vita hjärtan. samt jordgubbar med nån tryffel runt..jorgubbarna föll inte mig i smaken men andra gillar dom nog.
    Han har även fått hem både vita små askar och röda hjärtaskar som var riktigt söta. klart bästa montern tycker vi dessutom är ägaren väldigt trevlig.

    ateljebågenholm hade jättefin album med bilder som var jättefina och det var kul att se, hade jag inte fotograf hade jag nog tagit dom, fina bilder, bra album och hyfsade priser.

    skönhetsjouren har ett brudextra med make up, naglar, hudvård och håruppsättning för 2500:- inte allt tokit pris med tanke på att jag skulle få betala 2000:- bara för håret

    greens guld hade i alla fall två av ringarna vi tittat på med sig så vi vet lite mer om hur dom ser ut men hon sa att skillnaden mellan rött och vitt guld syns mer på dom äkta och jag tänkte inte på att fråga om dom hat äkta ringar i affären vad tror ni är det bara atrapper där också? i så fall köper man ju lite grisen i säcken om man inte får se den äkta...

    nån frisör visade en hel del frisyrer på löshår vilket var käckt men jag tror inte många nappade på frisyrerna dock hur många vill ha håret uppsatt i två horn? lite den stilen var det faktiskt

  • jelikr

    Låter inte som jag missade så mycket då :)
    Vi hade en härlig fm i skogen med hela familjen och valpen istället....

  • FruT 080808
    jelikr skrev 2008-04-13 21:56:03 följande:
    Låter inte som jag missade så mycket då :)Vi hade en härlig fm i skogen med hela familjen och valpen istället....
    Nej ni missade inte mkt..
  • 73an

    Håller med om showen. Såg också den första och kunde då rakt inte förstå varför det var så mycket ifrån gummesons. Var det inte tänkt att det skulle vara brudpar som skulle inspireras??


    grabbarna skrev 2008-04-13 21:15:42 följande:
    jag tycker den var dålig och absolut inte värd 240:- som det kostade för oss båda att gå in..kan aldrig stämma att det var ett 30 tal utställare 15-20 kanske.var där till första showen och kan inte säga hur dom andra var för efter första blev vi inte direkt sugna att se mer..alltså dom visade kläder från gummersons alltså seriöst jag skiter väl i hur gästerna ser ut, var det tänkt att man skulle ha mamma och mormor med eller vad då?? jag missade visserligen 5 min i början men jag såg bara 2 brudklänningar och kanske 4 st som skulle passat på en tärnaok jag vet att det är glada amatörer som ställer upp men måste det bli töntigt för det? har varit på många modevinsingar som har varit jättebra det var inte denna undrar om dom itne tränat på att gå nåt? och har man en tjej med väääldigt stora bröst kanske hon inte ska visa en top där man bara sitter och väntar på att brösten ska trilla ur.. men ok inget av det hade stört mig om man hade visat kläder för brud och brudgumtrångt bland uställarna och hyfsat ointressant, jag vet inte om vi var blinda men vi såg inga tårtor och vi saknade också dukningstipsngr bra saker var kahls kaffe och tehandel som fått hem silver och guldmandlar och även små silverpärlor och vita hjärtan. samt jordgubbar med nån tryffel runt..jorgubbarna föll inte mig i smaken men andra gillar dom nog.Han har även fått hem både vita små askar och röda hjärtaskar som var riktigt söta. klart bästa montern tycker vi dessutom är ägaren väldigt trevlig.ateljebågenholm hade jättefin album med bilder som var jättefina och det var kul att se, hade jag inte fotograf hade jag nog tagit dom, fina bilder, bra album och hyfsade priser.skönhetsjouren har ett brudextra med make up, naglar, hudvård och håruppsättning för 2500:- inte allt tokit pris med tanke på att jag skulle få betala 2000:- bara för håretgreens guld hade i alla fall två av ringarna vi tittat på med sig så vi vet lite mer om hur dom ser ut men hon sa att skillnaden mellan rött och vitt guld syns mer på dom äkta och jag tänkte inte på att fråga om dom hat äkta ringar i affären vad tror ni är det bara atrapper där också? i så fall köper man ju lite grisen i säcken om man inte får se den äkta...nån frisör visade en hel del frisyrer på löshår vilket var käckt men jag tror inte många nappade på frisyrerna dock hur många vill ha håret uppsatt i två horn? lite den stilen var det faktiskt
  • grabbarna

    ja precis som brudpar blev vi inte speciellt inspirerad..kunde nästan inte tro att det var sant....

  • Lolailola

    Tråkigt att ni inte gillade mässan, men jag måste tyvärr hålla med om showerna. Jag såg i o för sig bara sista, men eftersom jag ska gifta mig nästa år så vill jag oxå inspireras vilket jag inte alls gjorde. På tok för lite brud/brudgumms kläder!
    Jag ska försöka framföra era tankar till arrangören och hoppas hon kan ta åt sig och göra en bättre mässa nästa år.

Svar på tråden ny övikstråd