• grabbarna

    ny övikstråd

    Om inte jag är helt fel ute så stängs tråden nu så därför blir det en ny

    gamla tråden:

    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2636846-12.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-09 13:12
    GIFT
    080531 jelikr , i Björna kyrka
    080607 The Bumblebee, i kapell vid havet
    080607 Stfa, Själevads kyrka

    080614 080614, Grundsunda kyrka
    080628 Järvedsullis Själevads hembygsgård
    080705 Miapias Själevad festen stensöden
    080802 Grabbarna Vibyggerå Ga Kyrka, fest på Docksta bygdegård
    080802 73an Arnäs festen Landsjö
    080808 FruT 080808 Nätra kyrka, festplats örnnästet

  • Svar på tråden ny övikstråd
  • grabbarna

    är inte mässan på söndag? har för mig att det stog den 13:de

  • The Bumblebee

    grabbarna skrev 2008-04-09 22:39:55 följande:


    är inte mässan på söndag? har för mig att det stog den 13:de
    Oj, är den på söndag!?! Ja, jag och datum - hade fått för mig att det var på lördag. Hur som helst så måste sambon få bygga så möjligt i helgen - så vi får igen golvet i gamla köket. Är svinigt kallt i resten av nedervåningen nu! Så jag får hålla mig hemma ändå - men ha så kul ni andra!
  • FruT 080808
    grabbarna skrev 2008-04-09 21:52:49 följande:
    lite dumt är det dock att det inte står nåt ang förköp på hemsidan för jag har bara sett det i tidningen 7 och den får man ju bara om man tillhör övik vi får den bara 1g/mån och vi fick itne det numret och nog borde dom räkna med att dra mer folk än bara dom boende i övik tycker man ju
    Kolla här:
    www.brollopsmassaovik.se/
  • Lolailola

    Man kan köpa biljetter hos alla som ska vara med på mässan.
    Typ Amica, scoretto (eller vad nu skoaffären heter) osv.

  • miapias
    Lolailola skrev 2008-04-09 21:32:21 följande:
    Jag rekommenderar att köpa biljetter innan. Förra året när jag var där som gäst hörde jag att dom som inte hade biljetter inte fick något häfte, det kom många fler besökande mot vad dom räknat med.Nu finns det runt 500. Men var där i tid. Förra året var det lååååååång kö plus spöregn Det kommer komma schema i tidningarna för att ni ska kunna se när det är shower.
    Kön var det innan den öppna...jag jobbar till 14 minst...o tänkte åka dit då...för showen verkar ju vara samma fast flera gånger..eller...
  • grabbarna

    sambon verkar *kors i taket* väldigt taggad över att åka dit så vi ska försöka att lämna bort i alla fall yngsta för med henne med kan det bara bli kaos såg att första showen inte var direkt när dom öppnade så det kanske räcker att komma runt tolv det gör ju inget att missa själva öppnandet eller vad tror ni kanske det tom räcker att komma tills smyckesvisningen halv tre för jag är ändå inte så intresserad att jag vill/behöver se brudshowerna flera gånger även om det inte är samma varje gång.

  • grabbarna

    ja fast det står inget om förköp eller pris på den där sidan dumt nog men jag har ingen lust att åka in 5 mil (dvs 10 mil tur o retur)en dag bara för att köpa förköp och sedan åka in dagen efter för att gå på mässan det känns lite överkurs....

    FruT 080808 skrev 2008-04-10 06:35:27 följande:


Svar på tråden ny övikstråd