• grabbarna

    ny övikstråd

    Om inte jag är helt fel ute så stängs tråden nu så därför blir det en ny

    gamla tråden:

    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2636846-12.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-09 13:12
    GIFT
    080531 jelikr , i Björna kyrka
    080607 The Bumblebee, i kapell vid havet
    080607 Stfa, Själevads kyrka

    080614 080614, Grundsunda kyrka
    080628 Järvedsullis Själevads hembygsgård
    080705 Miapias Själevad festen stensöden
    080802 Grabbarna Vibyggerå Ga Kyrka, fest på Docksta bygdegård
    080802 73an Arnäs festen Landsjö
    080808 FruT 080808 Nätra kyrka, festplats örnnästet

  • Svar på tråden ny övikstråd
  • grabbarna

    inte missat men glömt bort tur att du påminde...men jag kan inte köpa förköp men det kostade väl bara 20:- mer att betala på plats va?


    miapias skrev 2008-04-09 10:05:02 följande:
    www.brollopsmassaovik.se/har ni missat det??
  • sanber

    här kommer jag mitt i allt! jag tror mässan kostar 100 kr får jag för mig...

    men jag är inte säker så egentligen borde jag inte skriva alls

  • järvedsullis

    ja, jag ska ta med mig min blivande. Jag skulle vilja ha lite roliga uppslag inför planeringen av fotgraferingen. Man kan säkert få en del andra ideer också, hoppas jag.

  • Lolailola

    Jag rekommenderar att köpa biljetter innan.
    Förra året när jag var där som gäst hörde jag att dom som inte hade biljetter inte fick något häfte, det kom många fler besökande mot vad dom räknat med.
    Nu finns det runt 500. Men var där i tid.
    Förra året var det lååååååång kö plus spöregn
    Det kommer komma schema i tidningarna för att ni ska kunna se när det är shower.

  • grabbarna

    lite dumt är det dock att det inte står nåt ang förköp på hemsidan för jag har bara sett det i tidningen 7 och den får man ju bara om man tillhör övik vi får den bara 1g/mån och vi fick itne det numret och nog borde dom räkna med att dra mer folk än bara dom boende i övik tycker man ju

  • jelikr

    Jag har oxå funderat på att gå på mässan men inte bestämt mig..
    Idag har jag och syrran haft en heldag i s-svall , kom nyss hem...Så kul att bara vara utan barn och shoppa
    Och det bästa av allt är att jag äntligen hittat ett par skor som passar mina fötter!!! :) JIPPI!!!

  • grabbarna

    kul att du hittat skor minns att du sagt att du haft problem,toppen själv går jag omkring i mina skor här hemma och försöker vänja fötterna men det går bara sådör men jag har ju ett tag till på mig

    skönt att åka iväg utan barn, har bara varit hemma idag men skulle gladeligen ha bytt bort ungarna idag..


    jelikr skrev 2008-04-09 22:11:44 följande:
    Jag har oxå funderat på att gå på mässan men inte bestämt mig..Idag har jag och syrran haft en heldag i s-svall , kom nyss hem...Så kul att bara vara utan barn och shoppaOch det bästa av allt är att jag äntligen hittat ett par skor som passar mina fötter!!! :) JIPPI!!!
  • The Bumblebee

    Blir ingen mässa för min del. Ska på tjejfest/vinkväll på fredag - å tänker inte utsätta mig för en folksamling dan efter...

    Nu har vi kunnat sammanställa våran gästlista. 62 gäster som det ser ut nu. Det är fortfarande 6 par som inte har hört av sig - så vi får väl se om det kommer nån eftersläntrare eller om detta är det slutgiltiga antalet.
    Nu måste vi så snart som möjligt till lokalen och prova att möblera och duka. Känns kul att det rör på sig!

Svar på tråden ny övikstråd