• grabbarna

    ny övikstråd

    Om inte jag är helt fel ute så stängs tråden nu så därför blir det en ny

    gamla tråden:

    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2636846-12.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-09 13:12
    GIFT
    080531 jelikr , i Björna kyrka
    080607 The Bumblebee, i kapell vid havet
    080607 Stfa, Själevads kyrka

    080614 080614, Grundsunda kyrka
    080628 Järvedsullis Själevads hembygsgård
    080705 Miapias Själevad festen stensöden
    080802 Grabbarna Vibyggerå Ga Kyrka, fest på Docksta bygdegård
    080802 73an Arnäs festen Landsjö
    080808 FruT 080808 Nätra kyrka, festplats örnnästet

  • Svar på tråden ny övikstråd
  • miapias

    en avdelning finns det väl inte med en mottagning...ordet
    habilitering innebär ju en skada som är kvar sedan man var liten..en vuxen rehabiliterings avdelning finns det..
    rehab = åter till den punkt man var innan skadan, eller så bra man kan bli

  • grabbarna

    ja att det finns rehab vet jag men jag tyckte jag läste på nätet om habilitering också men hittar inte åt det igen nämligen

    ska göra praktik inom habilitering och vete sjutton vart??!!!börjar bli panik nu då jag ska börja sista veckan i maj..verkar som om jag måste välja omsorgen ändå men jag vill helst inte vara på dagcenter eller nåt, har jobbar inom omsorgen en kortare tid och längtar inte tillbaka


    miapias skrev 2008-03-26 13:04:49 följande:
    en avdelning finns det väl inte med en mottagning...ordethabilitering innebär ju en skada som är kvar sedan man var liten..en vuxen rehabiliterings avdelning finns det..rehab = åter till den punkt man var innan skadan, eller så bra man kan bli
  • miapias

    det finns ju vuxenhab..men de arbetar ju bara dagtid...

    det finns en samordnare för studenter inom sjukhuset som heter kristina..men hon jobbar bara nån dag i veckan...ring till växeln och hör med henne

  • miapias

    Pettersons frisering är ju riktigt bra..välkänd inom branchen o sveriges frisörföretagare...

  • grabbarna

    ooo dagtid låter alldeles perfekt tack för tipset ska se om jag får tag på henne.


    miapias skrev 2008-03-26 14:30:24 följande:
    det finns ju vuxenhab..men de arbetar ju bara dagtid...det finns en samordnare för studenter inom sjukhuset som heter kristina..men hon jobbar bara nån dag i veckan...ring till växeln och hör med henne
  • grabbarna

    ja det kanske är dom som finns i bakhuvet är ju nån man hört talas om ska nog ringa och kolla hur mkt dom tar. hur går det med tårtjakten? jag har börjat snegla mot kramfors för mamma och pappa bor där och kan ha ansvar över dom


    miapias skrev 2008-03-26 14:33:13 följande:
    Pettersons frisering är ju riktigt bra..välkänd inom branchen o sveriges frisörföretagare...
  • miapias

    mmn vi har talat med en som vi känner på lundbergs...ska kolla lite mer där!?

    Annars så har vi även bokar sockerbagaren men bagaren var sjuk då vi var där så jag kunde inte fråga om mousse variant?

  • grabbarna

    visst var det nåt bageri som bara kunde göra nougatmousse? det låter i mitt tycke inte speciellt gott?

  • miapias

    mmn lundbergs...men vi ska dit o tala med dom eftersom vi känner en privat som jobbar där så kanske man kan övertala...*ler*

  • grabbarna

    hej hopp har jag tur löser det sig med tårtorna min mammas kompis känner en kvinna som ääälskar att baka så nu hoppas jag bara att hon kan och vill göra tårtor också, jag kan iofs vara tvungen att baka min egen tårtbotten (glutenfri) men hon kan ju göra resten bara jag åker dit med botten

    hoppas,hoppas...

Svar på tråden ny övikstråd