• PN78

    Umeåbrudar 2008 fortsättning..

    Såg att tråden stängts, får se ifall jag är först med att starta en ny :)

  • Svar på tråden Umeåbrudar 2008 fortsättning..
  • Nomea
    brud070719 skrev 2008-04-24 19:24:23 följande:
    Japp det är den som är på kort i mitt galleri. Den är faktiskt ännu finare i verkligheten! Kan verkligen rekommendera att beställa från Millys. Det tog ca 1,5 månad att få den. INte farligt tycker jag och sen är den otroligt välgjord. Enda "problemet" vi hade igår är hur vi ska få upp släpet till dansen. Känns jobbigt att ha det runt armen. Men efter mycket om och men kom vi på att vi kunde knyta upp det och sen sy några små stygn när det är dags att slå klackarna i taket
    Jätte fin klänning!
    Nej, det tog inte lång tid alls ju!
    Jag har också lite problem med vad jag ska göra med mitt släp när vi ska dansa, men det borde ordna sig!
  • Nomea

    Snart fru Nilsson skrev 2008-04-24 16:40:55 följande:


    Hej på er alla glada, undrar hur ni ska göra med transport under er bröllopsdag?
    Vi vet inte vad vi ska göra än... Min bror känner nog nån som hade en fin bil o kunde köra oss, så jag hoppas på det!
  • Camsan

    Snart fru Nilsson skrev 2008-04-24 16:40:55 följande:


    Hej på er alla glada, undrar hur ni ska göra med transport under er bröllopsdag?
    Om min bonuspappa har köpt sin nya bil så åker vi mercedes cab annars så tar vi den bil som vill hämta oss. Vi skall ju bara åka 500 m från kyrkan och hem. Sen blir det ca 1 km till stället där festen skall vara så för min egen del så behöver vi inte ha någon speciell bil.
  • DanKat
    Nomea skrev 2008-04-24 07:43:23 följande:
    Oj, det kan bli spännande! Vilken dag är plus då??
    Blev intresserad jag också så jag kollade upp det. Det avsnittet sänds:
    Tisdag 6/5 21.00 på SVT 1
    Onsdag 7/5 17.45 på SVT 24
    Fredag 9/5 17.30 på SVT 1
    Fredag 9/5 20.00 på SVT 24
    Söndag 11/5 12.00 på SVT 1
    Plus några andra tider på SVT Europa och SVT HD. Så nån av tiderna borde man ju hitta som passar Jag ska definitivt se det!
  • butterfly0725

    munchkin:

    har du redan hittat någon som ska sjunga i ert bröllop?

  • Munchkin
    butterfly0725 skrev 2008-04-25 16:53:58 följande:
    munchkin:har du redan hittat någon som ska sjunga i ert bröllop?
    Nej det har vi inte
  • Munchkin
    butterfly0725 skrev 2008-04-25 19:51:39 följande:
    skickat dig pm
    Tack
  • Camsan

    Hittade skor igår för 199 kr på skopunkten. Lagom klack på ca 4 cm och ganska söta. Kändes som att jag skulle kunna gå i dem rätt länge innan fötterna gör ONT. Köpte kostymbyxor åt sonen så det mesta i klädväg är fixat eller beställt

    Nu är det bara allt annat kvar...

  • Nomea
    Camsan skrev 2008-04-26 06:21:53 följande:
    Hittade skor igår för 199 kr på skopunkten. Lagom klack på ca 4 cm och ganska söta. Kändes som att jag skulle kunna gå i dem rätt länge innan fötterna gör ONT. Köpte kostymbyxor åt sonen så det mesta i klädväg är fixat eller beställt Nu är det bara allt annat kvar...
    Härligt att du fått undan lite iaf!
Svar på tråden Umeåbrudar 2008 fortsättning..