• pallesj

    Han sa han var singel!!!!!

    Kom i måndags på att min M2B sagt till en tjejkompis att han blivit singel, skulle då vart i lördags som jag skulle ha lämnat han
    Saken är den att vi började på allvar att prata barn i lördags.
    Kände mig lite sviken när jag fick reda på detta

    Tog upp det lite inlindat med han om han hade tankar på att han ville vara singel eller kunna ha andra tjejer som han hade sms-kontakt med men han svarade bara att han ville ha mig o vi skulle gifta oss o skaffa barn o han älskade mig

    Tror på han att han vill men varför måste han ha den lilla scitso delen av sig (som inte är min kille)som behöver ha det lilla med andra???

    Var bara tvungen att få ur mig lite av detta,

  • Svar på tråden Han sa han var singel!!!!!
  • Waersta

    Klart du kan!


    pallesj skrev 2008-03-07 08:19:48 följande:
    MMM Men nu kan jag inte riktigt berätta hur jag fick reda på detPeters Fridelina skrev 2008-03-07 08:14:57 följande:
  • Peters Fridelina

    Varför kan du inte det? Klart du kan. Och det borde din väninna stötta. Hon är väl på din sida?

  • pallesj

    Ja han har sagt det till en av sina tjejkompisar, vet inte om det var som en kul flörtgrej eller vad O nej jag kan inte säga till han hur jag vet för då lämnar han mig garanterat o det vill jag absolut inte.


    Bluerose skrev 2008-03-07 08:23:09 följande:
    Men du vet att det är sant att han sagt det ialf?
  • Nessan

    Fast då verkar ju du alltså ha gjort något som kan göra honom minst lika mycket upprörd som du nu är över hans uttalande??!?

  • pallesj

    Kanske det Fick en känsla av att nåt inte stämde i måndags o fick det bekräftat.


    Nessan skrev 2008-03-07 08:32:42 följande:
    Fast då verkar ju du alltså ha gjort något som kan göra honom minst lika mycket upprörd som du nu är över hans uttalande??!?
  • Nessan

    Man ska eg. inte uttala sig om andra människors förhållanden och jag känner er ju inte, men det verkar som ni behöver rensa luften. Tala ut om allt, lägga alla kort på bordet och börja på en helt ny blank tavla. Och lära er att lita på varandra och den kärlek ni har för varandra. Men jag tror ni behöver rensa ut allt gammlat först så ni känner att det finns grund för tilliten.

  • FruTez

    Skulle han verkligen lämna dig för att du ställer honom mot väggen? För att du ifrågasätter varför han säger till andra att du inte är en del av hans liv?

    Men du... hör du inte hur det låter? Du kan inte hålla på att tassa på tå resten av ditt liv. Om du tror att han kommer att lämna dig för en sån här grej, så bådar det inte gott för er framtid... ett förhållande måste vara starkt och bygga på tillit! Jag tycker att du ska stå på dig. Du måste våga säga ifrån, för din egen skull... för att du ska kunna må bra...


    pallesj skrev 2008-03-07 08:31:15 följande:
    Ja han har sagt det till en av sina tjejkompisar, vet inte om det var som en kul flörtgrej eller vad O nej jag kan inte säga till han hur jag vet för då lämnar han mig garanterat o det vill jag absolut inte.
  • Nalle Puh 40

    Vet en kompis kille som brukar säga så när han är lite onykter men tycker personligen att det är oförlåtligt, antingen är man ett par eller så är man singel. Det är bara att välja för honom (enligt mig iaf...)

    Ps. Mina kompisar är ihop än men det är nog inte värlens bästa förhållande utan jag tror att de håller ihop för att båda är livrädda för att bli ensamma efter så många år tillsammans...

Svar på tråden Han sa han var singel!!!!!