• Virvel

    080809 del 3

    Nu är det dags att starta upp del tre för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

    Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

    Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

    Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.html

  • Svar på tråden 080809 del 3
  • cindell

    Jag sa att jag absolut inte ville ha med drapering i midjan Så de tog fram en hel del klänningar innan jag blev påtvingad den här Det ska vara med guld broderier istället för silver som det är i mitt galleri.

  • Emkalo

    Jag har oxå hittat hit! Jag letar bröllopsresa nu, har ni bokat? Var när hur och hur mkt? :) Finns så mkt!!

  • AoM

    Finns det ngn här som har tips på var jag hittar små klister-hjärtan i guld??

  • Nufsan

    Kolla på panduros hemsida, de hade massor. Skriv hjärtan i söket. Hittade flera olika sorter!


    AoM skrev 2008-02-18 19:47:07 följande:
    Finns det ngn här som har tips på var jag hittar små klister-hjärtan i guld??
  • Nufsan

    Vad bra


    AoM skrev 2008-02-18 19:52:53 följande:
    NufsanTackar, skall dit imorgon!!
  • bridesilly

    Vi åker till cypern den 11 augusti. Tog en resa som var sånära bröllopet som möjligt


    Emkalo skrev 2008-02-18 18:52:41 följande:
    Jag har oxå hittat hit! Jag letar bröllopsresa nu, har ni bokat? Var när hur och hur mkt? :) Finns så mkt!!
  • AoM

    Ska även till Matton och köpa papper och en stämpel, förhoppningsvis har de också organzaband i rätt färg. Sedan blir det panduro och klisterhjärtan samt inbjudan-stämpel.

    Sen är det bara hem och pyssla, inga ursäkter längre :) Ska visserligen jobba imorgon kväll igen men innan dess ska jag nog hinna med en del!

  • nilia

    Emkalo skrev 2008-02-18 18:52:41 följande:


    Jag har oxå hittat hit! Jag letar bröllopsresa nu, har ni bokat? Var när hur och hur mkt? :) Finns så mkt!!
    Vi har inte bokat än men ska börja leta nu! Hade först tänkt att åka till karibien i november, men nu vill vi nog åka direkt efter bröllopet och då kan man inte åka dit för det är mer än 16 regndagar/månad. Så nu är vi lite inne på Italien eller Florida. Får väl se hur långt budgeten räcker=)

    Bridesilly:
    Vart på cypern? Hur länge ska ni vara borta?

    2008-08-09:
    Jag håller verkligen med dig om att det är många som ska lägga sig i.. jag håller på att blir tokig med allas inlägg hit och dit. Om alla "regler" hur man ska eller inte ska göra, vad som är tillåtet eller inte. Huu, fick ett litet samanbrott igår för allt blev bara för mkt. Men idag har jag glömt det och är glad=)

    Angående brudbuketten så vill jag ha orkidéer. Mer än så vet jag inte=)
Svar på tråden 080809 del 3