• Missie­A
    Äldre 16 Jan 01:47
    150437 visningar
    421 svar
    421
    150437

    några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där?? DEL 2!!

    Hej brudar vår tråd är avstängd så jag påbörjar en ny

    Låt oss fortsätta prata om allt som har med bröllop att göra. Traditioner, vigsel, festen och massor med annat.

    Alla är välkomna.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-16 01:48
    Här är den gamla tråden..

    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2556679.html

  • Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där?? DEL 2!!
  • 200807­19
    Äldre 7 Mar 15:23

    Ååååh hittar ytterligare en rolig grej.!!
    M&M godisarna med egen text! Men shit vad dyrt, 200 små påsar för nästan 8000 kr!!! Men vad häftigt det hade varit!

  • Missie­A
    Äldre 7 Mar 19:24

    Joo det blir ju en del pengar hehe men det är värt det Vårt kommer säkert landa på 200 000 kr med.

    Betalar ni själva?

    Vilka grejer är det som kostar mest o vad kostar dem?

  • Melis
    Äldre 7 Mar 22:13

    Vår föräldrar betala det mesta men vi ska betala tårta och video inspelning...

    Det som kostar mest är de två festerna som vi ska ha, en hos honom o en hos mig, de går väl på 50 000 var, sen räknade vi lite på det och våra kläder och ringar hamnar nog också på 50 000 sen de resterande 50 000 är allt sånt smått som ska fixas och donas... då har vi inte räknat med nån resta det ska vi ha 2009....

  • 200807­19
    Äldre 10 Mar 08:26

    Åter en vecka som har gått, det går så himla snabbt!

    Gick runt i mina skor igår, kom fram till att dom är ganska bekväma! Haha

    Gjorde ngt skoj i helgen?

    Kram V

  • Missie­A
    Äldre 10 Mar 16:39

    melis, kan vara skönt med smekmånaden 2009. Ni är ändå i bosnien på semester i samband me bröllopet

    Vesna, skönt att skorna är bekväma hehe. Jätteviktigt att man orkar dansa o ha kul hela dagen

    Intee något speciellt förutom 8 mart, firat lite och haft skoj med familjen.

    Har ni sett att Halid B kommer till Sverige nu.. Längtar såååå!!

  • Melis
    Äldre 10 Mar 17:01

    Hehe det visste jag för typ 2 veckor sen...vi har lite planera på att åka till göteborg för att titta på honom, tänkte ta in på hotell och allt. Då blir vi ett helt sällskap... men inget är bestämt än har planer på att åka till stockholm också...och båda går inte liksom...

  • Missie­A
    Äldre 10 Mar 18:52

    Och du har glömt o säga det till mig, halidälskaren hehe

    Vi åker nog både till göteborg och växjö,, kan aldrig bli för mycket Halid haha!!

    Mysigt att ta in på hotell.

  • Melis
    Äldre 10 Mar 19:20

    ny är vi inne på att bara åka till växjö för att sen helgen efter åka till stockholm...men vi tar fortfarande in på hotell

  • Missie­A
    Äldre 10 Mar 20:19

    jo men växjö är väl närmare helsingborg??

    Lite tråkigt bara att han kommer med kemal monteno igen hehe..

  • Melis
    Äldre 10 Mar 20:23

    vadå växjö närmare helsingborg ?

    Min blivande bor i Vetlanda och det är typ 8 mil från växjö men vi vill inte köra hem, eller rättare sagt jag vill inte. Därför kommer vi ta in på hotell med ett annat par så ska vi göra oss i ordning där och förfesta lite...

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där?? DEL 2!!