• Missie­A
    Äldre 16 Jan 01:47
    150590 visningar
    421 svar
    421
    150590

    några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där?? DEL 2!!

    Hej brudar vår tråd är avstängd så jag påbörjar en ny

    Låt oss fortsätta prata om allt som har med bröllop att göra. Traditioner, vigsel, festen och massor med annat.

    Alla är välkomna.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-16 01:48
    Här är den gamla tråden..

    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2556679.html

  • Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där?? DEL 2!!
  • Missie­A
    Äldre 6 Mar 20:47

    Haha melis, vilken otur meen tur att du får rätt storlek o ´det kan va så olika när man ringer dit. Nu vet jag ialf att jag ska ringa när jag har testat allt o hoppas att det blir en trevlig tant som svarar haha!!

    Passade skjortan o va allt okey me gardinerna??

  • Melis
    Äldre 6 Mar 21:07

    Ja skjortan är jag nöjd med...det är en sån lång...o gardinerna är väl bra, dem testade jag inte...heheh

    Nu börjar bli nervös inför min tenta...

  • Didaa
    Äldre 6 Mar 21:51

    Hej Melis

    De på ellos e snälla.. fast jag brukar öppna paketet på vägen hem hehe måste kika o se =)..

    det är annars bara bra med mig o jag trivs på jobbet fast jag har stannat hemma idag.. kräkts hela kvällen o morgon.. hoppas jag blir bra imorron...

    måste köpa lite små saker till bröllopet..

    vad allt kostar när man lägger ihop allt..

  • 200807­19
    Äldre 6 Mar 21:52

    Didaa, det kostar som fan! Speciellt alla småsaker helt otroligt!

  • Melis
    Äldre 6 Mar 21:54

    ja eller hur...jag vill inte ens tänka på vad det kostar....

    Själv har vi bokat han som ska filma och skickat ner en del pengar så det känns bra!

  • Didaa
    Äldre 6 Mar 21:58

    Har bokat tid för att bestämma detaljer angående restaurangen.. ska träffa kvinnan som ska viga oss nästa vecka.. o måste köpa rosblad o korgar till flickor.. hmmm längtar tills allt e över hehe =)

  • Missie­A
    Äldre 6 Mar 22:28

    hehe jaaag längtar med tills det är över, men man kommer nog sakna det med på nått sätt.

    Får man fråga hur mycket det har kostat er alla hitills??

  • 200807­19
    Äldre 7 Mar 10:22

    Än så länge har man inte kommit upp i någon fantasisumma. Men jag har köpt lite dekorationsgrejer, handpenning på klänningen, handpenning för restaurangen.

    10 000 kr har jag säkert kommit upp i utan problem.

    Har ni ngn budget eller gräns?

  • Melis
    Äldre 7 Mar 13:33

    Vår kommer lätt att landa på 200 000 när allt klart och inräknat....

  • 200807­19
    Äldre 7 Mar 14:37

    Jag räknade precis också vad allt kan gå på, vi är också runt 200 000 kr och trampar....fan va svettigt det blev haha

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där?? DEL 2!!