• Pumpkin

    Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

    Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:

    080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

    080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

    Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

    Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med FlörtDåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

  • Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Fröken Planera

    Vad säger ni, ska man ringa upp dem som inte OSA:t i tid, eller ska man ta för givet att de inte tänker komma?
    det är ju ganska mycket pengar /pers för att gissa, tycker jag.

  • Pumpkin
    Fröken Planera: Skicka bara datum och eventuell hemsida/blogg som du vill ha med på listan i min gästbok så fixar jag resten

    Som sagt, vi kommer att ringa. Många vet inte vad OSA egentligen betyder och det är så lätt att glömma även med de bästa avsikter.
  • Anja 19 juli 2008

    Efter lunch blir bra... är det vid 13-tiden då menar du... hehe

    eller vad MENAR normala människor med EFTER lunch? När är lunch egentligen, mellan 11-12 eller mellan 12-13

    Iallafall så kan jag då, fast jag vill gärna vara hemma vid 15-tiden (senast 15.30) annars blir det ingen middag när kidsen kommer hem och då är dom sååååååå hungriga o trötta att jag får en bajsig eftermiddag/kväll

  • Fröken Planera

    Jo, vi normala människor äter middag vid 12. Jag kan hämta upp dig vid 13.00. Var hittar jag dig?

  • Anja 19 juli 2008

    Hihi du hittar mig (om du menar var jag bor? ) på Östra torn... så långt ut man kan komma... Vet du var 166:an går (sandbybussen)...

    Jag bor precis vid hållplatsen Spelmannen... Utmarksvägen! för du kör väl mot sandby sen eller?

    Alltså du kommer hit raka spåret från norra ringen, fattar du var jag är!

    Kolla Spelmansvägen på eniro.se och så ser du var utmarksvägen o spelmansvägen möts... där kan jag stå typ

  • Anja 19 juli 2008

    Ååhhh nu luktar det sååå gott av vitlöksmarinerat kött här... mums...

    Jag håller på o gör vitlökscremefraiche och kall potatissallad m purjo och kapris nu. Mumma...

    Ska bli såååå gott att äta ikväll... sen är det CB för hela slanten!!!

    och kilona ska RASA, så det så

    Hur går det för dig Anettan?

    Har du vägt dig än fröken Planera hos VV, eller var det imorgon?

  • Fröken Planera

    Jag ska väga mig imorgon kl 10.00. Jag måste vara helt sjuk, emn jag ser fram emot det. Om jag inte har gått ner minst 1kg, så slänger jag ut vågen genom fönstret, för jag har varit hur duktig som helst HELA veckan!!!
    Men GUD vad gott med grillat!!! Jag längtar till efter bröllopet, då man kan börja stoppa i sig lite gosaker igen.
    Vi är nämligen bjudna på grillfest dagen efter vårt bröllop. Kan det bli bättre än så?

  • Englali

    Hello girls!

    Tillbaka! Gock helt oväntat bra, men hon är så suverän min tandläkare. Hon tar det i min takt, stressar inte och har full förstålese för att jag hatar hennes yrke Kan man bli bättre?
    "Endast" 2440 kr fattigare. Och nu är det bara lagningen kvar som går på ca 1000 kr, sen är det över!!!

    Ang. osa så har väl ungefär hälften här svarat. Men vi har ju inte osa förrän 9 juni, så jag tycker vi ligger bra till trots 2 månader kvar.
    Men oroa er inte tjejer. Många är kanske som mig... till en av mina bästa vänninors bröllop förra sommaren så tackade vi ja 3 dagar EFTER osa... riktigt dålig stil, men så är det när man är virrig! Jag tror många väntar till sista dagarna. I dem tiderna som är nu planerar många sina semestrar och så, så de kanske vill ha allt sånt klart först?? En liten tanke bara.

    Nej nu ska jag baka, en av mina favoritkakor. Är så sällan jag gör det men jag är värd lite onyttigheter nu när jag varit så duktig. *ger mig själv en stor klapp på axeln*

  • Fröken Planera

    Bra, Jag kollar Eniro. Skriver mitt nummer i din gästbok, så du kan ringa åxå.
    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-07 15:45:43 följande:


    Hihi du hittar mig (om du menar var jag bor? ) på Östra torn... så långt ut man kan komma... Vet du var 166:an går (sandbybussen)...Jag bor precis vid hållplatsen Spelmannen... Utmarksvägen! för du kör väl mot sandby sen eller? Alltså du kommer hit raka spåret från norra ringen, fattar du var jag är! Kolla Spelmansvägen på eniro.se och så ser du var utmarksvägen o spelmansvägen möts... där kan jag stå typ
  • Englali

    Pumpkin jag försöker inboxa dig men det står att det är fel signatur. Vad tusan är det??
    Ska jag lägga min uppgifter i din GB istället?

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.