• Pumpkin

    Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

    Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:

    080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

    080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

    Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

    Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med FlörtDåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

  • Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Fröken Planera

    Ja, Anja är en riktig klippa. Hon har fått mig att inse att det är detaljerna som gör den stora dagen B så perfekt. Tack Anja. Synd bara att det är just de grejerna som kostar , men jag har förstått att det är VIKTIGT!! Så nu måste jag försöka hitta en bröllopsparfym!
    Såg ni på Lundatråden att vi tänker fixa en egen möhippa åt oss?? Ska ni med?


    AnneiLund skrev 2008-04-07 13:13:03 följande:
    Ja jag har sååååååå bra smak Det är skitskönt...Anja letar upp alla sidor och alla länkar....så är det bara för mig att gå in och beställa sen Fröken Planera skrev 2008-04-07 13:09:17 följande:
  • Snitte- 5/7-2008

    Tillbaks från stallet och nyduschad och mat i magen gött!

    Ska snart springa iväg till jobbet också... så typsikt idag... jag börjar 14 och magnus slutar 14... bra för zleda men inte så kul för oss..

    Inga klänningar idag heller...

    Åh... vi har nästa tärnträff på torsdag då MÅSTE de ha kommit!!!

    ja, tandläkaren är väl inte sååå roligt att gå till och verkligen inte när man får räkningen sen... en undersökning kostar ju närmare 700 spänn!

  • Pumpkin
    Snitte: Äsch, jäkla klänningar som aldrig kommer!

    Du ska vara med i TS i nästa tråd antar jag?
  • Englali

    Nu sticker jag til detta plågsamma hel-ete!!
    Kikar in sen!
    Hej så länge!

  • Snitte- 5/7-2008

    Nä... börjar ledsna lite nu... *suck*

    ja klart jag ska! kan lägga en kommetar i gästboken

    Englali: Lycka till! eller oj det lät ju hemskt... jag menar " det kommer gå bra!!!! "

  • Anja 19 juli 2008

    englali

    vi håller tummarna och tro mig du är INTE ensam... jag var precis likadan förr... kräktes av rädsla och panik varje gång jag skulle till tandläkaren!

    *rys*

    fröken Planera och Anne, ni är för roliga haha...

    Följer gärna m t skrylle någon eftermiddag om jag får veta det i typ, god tid

  • Fröken Planera

    Anja, när kan du? Till skrylle, menar jag. Jag har nämligen inget planerat mer är imorgon och på torsdag, då kan jag inte, men annars kan jag i princip när som helst innan söndagen den 20/4. För hela vecka 17 är jag i Stockholm och sliter på mässa.

  • Pumpkin
    Englali: Tycker så synd om dig, tro mig!

    Förstår ni hur man kan jobba som en galning och det ändå inte händer något på skrivbordet?!
  • Fröken Planera

    Ja, jag har sett fenomenet att det inte händer något hur mycket man än jobbar, men just nu är det svårt att jobba, eftersom man tydligen blivit beroende av BT!!!=)
    Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-04-07 13:47:25 följande:


    Englali: Tycker så synd om dig, tro mig!Förstår ni hur man kan jobba som en galning och det ändå inte händer något på skrivbordet?!
Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.