• Pumpkin

    Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

    Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:

    080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

    080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

    Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

    Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med FlörtDåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

  • Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Pumpkin

    Jag längtar tills jag får sätta på mig min också

    Fast efter igår känns det inte lika roligt med bröllop längre, då det kom fram att Lasse ibland kan tycka att det blir lite FÖR mycket med alltihop. Han gillar inte att stå i centrum och så, så han mår lite dåligt till och från för att det kommer att vara så mycket folk och så (och ändå är det HAN som har flest på sin gästlista ). Så nu känns det lite jobbigt faktiskt, vill ju inte att han ska känna sig obekväm på vår stora dag

  • Brud 080524

    Godmorgon, är grymt trött och sliten idag efter en hård helg! Vad händer här då?

  • Pumpkin

    Här händer inte mkt Jag sitter och suktar lite efter hus, jobbar samt försöker få min sambo att kommunicera lite bättre vad han vill och inte vill till bröllopet.

    Själv då?

  • Sommarliv

    Så nu är jag frisk så idag ska jag ska lillen o jag ut o gå..
    Idag börjar jag tränna igen..

  • Brud 080524

    Hittar du några fina hus då?

    Jag är grymt trött och känner det som att jag håller på att bli sjuk!

    Säger han inte hur han vill ha det?

  • Pumpkin
    Sommarliv: Skönt att du är frisk igen!  Brud 080524: Hittar massa fina hus, blir så sugen!

    Nja, igår kröp det ju då fram att han ibland tycker att det blir för mycket av allt, speciellt folk. Han känner sig inte bekväm med att stå i centrum osv. Så nu försöker jag förstå vad han vill och vad vi kan göra åt det i det är skedet för att det ska funka för oss båda.
  • Pärlplattan II

    Pumpkin - Det där tycker jag mig känna igen (tror du våra respektive klonat sina personligheter??). Alltså, då menar jag, vad man inte vet! Jag fattar inte att det kan vara så svårt att liksom säga hur man känner det.. Åtminstone inte när det är någon man lever i hop med. Man planerar och donar, och då känns det aprtrist när det, som för dig nu, dyker upp sådant som man inte trodde alls.. Okej, det är lite luddigt formulerat kanske, men jag hoppas du fattar..

    Apropå bar, så kommer vi köra på 10-kronors modellen, alltså, inte så att vi kommer ha någon som står och vaktar utan att folk får lägga 10 kronor per dricka oavsett vilken sort, sen om de inte gör det, så ja, då får de väl skämmas..

  • sommarbrud 080802

    Orkae inte läsa ifatt allting och mina ögon skulle inte palla de iaf. Har troligtvis åkt på en ögoninflamtion,ringde ner till vårdcentralen och kollade vad de trodde,fick tid imorrn 11.15,så ska dit och se cad de säger.
    Vaknade igår morse med att jag inte fick upp ögonlocken,likaså inatt och imorse. Så är lite svullen och ser inte såbra. Så blir de något stavfel,vet ni varför.

    Har ni skrivit något intressant som ni vill dela mer er av?

    Englali: Din klänning var jätte fin.

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.