• Pumpkin

    Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

    Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:

    080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

    080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

    Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

    Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med FlörtDåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

  • Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Pärlplattan II

    Englali - Nu är det snart bara en timme kvar!! Nedräkningen har börjat..

    Arbetsnamnen på våra barn är nu Esther och Zebulon (Peter vägrar ge upp det, hans idol är väl Zeb Macahan). Egentligen ska pojken heta Emil. Det har jag bestämt.

    Anja - Vad är det för fel på Åsa??? *harkelharkel*. Men faktiskt det är ju inte världens mest interanationellt gångbara namn, men det är ganska tidlöst, finns liksom alltid någon i varje generation som heter det - en gång var vi TRE stycken i en klass med det namnet. Det har jag aldrig varit med om förut... Eftersom jag ju är insnöad på arkeologi är det ju passande eftersom det är ett så gammalt och nordiskt namn. Dock, jag har inte varit förtjust i det hela mitt liv, det är på senare år jag har försonats med det..

    Hos oss är det jag som inte orkar ligga och lata mig i solen hela dagarna. Alldeles för rastlös för det.. Jag tycker såklart det är skönt en dag eller kanske två, men man vill ju göra saker!! Det senaste året har ju mest varit grått i olika temperaturer, känns det som, så nu kan jag lätt tänka mig en bröllopsresa till Karibien nästa vinter..

  • Pumpkin
    KKC: Jag är ifrån Sveg i Härjedalen, det var där jag hade en klasskompis som hetter Wibler Nu bor vi dock i Södertälje.
    När mäklaren ringde så kunde jag inte ge henne sambons telefonnummer, kontrollbehovet tog överhanden

    Trist att alla lokalerna är stängda, det verkar ju jättekonstigt!

    Pärlplattan: Haha, killar kan ha så himla konstiga idéer om namn alltså
  • KKC

    men men, vad heter du, jag är ju från sveg med, måste varit min bror eller jag :D

  • Pumpkin

    WHAT?! Haha, hur stora är oddsen?

    Misstänker att det var din bror, om han heter Tomas?

  • KKC

    ja det gör han HA HA HA HA världen är lite alltså!
    han bor oxå i stockholm nu fast han letar jobb och vill flytta tillbaka till sveg

  • Pumpkin

    Haha, klockrent! Oddsen är verkligen inte ens befintliga egentligen - här, i en tråd på BT, träffas TVÅ Svegare Helt otroligt

  • sommarbrud 080802

    Englali: Vi har varit i Thailand några grr nu och 2ggr under regnperioden. Var helt okej ändå. Vi hade lite regn då och då,men de var bara 1-2min regn om inte mindre. Vi hade även turen att få se ett tropiskt regn. Från ballkongen såg vi blixtar över vattnet och regnet föll ner. Var jätte mysigt och romantiskt. Vi satt uppe hela natten och bara tittade och mös. Så de finns även fördelar med regnperioden.

  • Pumpkin

    Ja jag sitter då fortfarande här och fnissar över att vi är två svegare här i tråden (lättroad? )

    Ska ta och kila iväg och få mig lite mat så jag orkar med eftermiddagen också.

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.