• Pumpkin

    Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

    Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:

    080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

    080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

    Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

    *Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

    Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

    Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

  • Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Englali

    Anja: Vi kan väl aldrig vara det ihop *skratt* När jag har högsäsong, har han lågsäsong. Vi går om varandra. O efter jul/nyår tycker jag känns som för lång tid efter tyvärr.

    Så det är bara sep/okt som gäller. Då kan vädret vara rätt kasst i Thailand (jag vet) men också fint, fast jag vill inte riskera det på bröllopsresan faktiskt... Så därför rök Thailand

    Nog om mina resebekymmer.
    Stick o gör dig i ordning så du inte missar jobbet!

  • Anettan73

    Synd att ni inte hade barna Då hade ni kunnat ta föräldraledigt någon av er för det får dom ALDRIG neka om man säger till innan 2 månader..

  • Brud 080524

    Englali - vi har varit i Egypten och tyckte det var underbart! Vi bodde en vecka på all Inclusive hotell precis vid röda havet. Vattnet är underbart och vilken snorkling det är där! Vi var i väg i Kairo i två dagar också och det var häftigt!

    Det som man kan höra negativt om Egypten är ju oftast att man kan bli dålig av alla bakterier som finns. Vi blev inte dåliga men så åt vi ju mest på hotellet också. En flaska desinfektionsmedel i väskan gör att man kan tvätta sig så fort man rört deras pengar och då tror jag inte man blir dålig!

  • Englali

    Pumpkin: USA lockar ju inte mig... Jo, jag ska till New York någon gång, så är det bara. Men för övrigt... nej. Jag är ju mer för Asien och Afrika... den biten.

    Anettan: Haha, ja vi skulle ju haft det. Vi har STORA förhoppningar på att det kommer till våren!

  • Anettan73

    Vi har inte bestämmt var vi vill åka än... Jag "bryr" mig inte direkt faktiskt. Bara jag får lite ensamhet med Tobbe så blir jag nöjd.

    Han e sugen på att åka till USA men det tilltalar inte mig då jag varit där i 5 v. Sen kan vi åka dit nästan när som då jag har en syster som bor i USA...

    Men som jag sade vill han dit kan jag åka dit bara jag o han är på tu man hand utan barn

  • Englali

    Pumpkin: Jag vet, och jag gillar det
    Och västindien sol o bad lockar... Jag är en riktig soldyrkare. Kan ligga en hel dag o solen, med några avbrott för bad, men inget annat. Åh vad ljuvligt det är! DET är semester för mig.
    Andreas blir tokig på mig ibland när jag kan ligga timma efter timma.

  • Anettan73

    Där e jag o Tobbe detsamma. Båda älskar solen!!! Avviker den bara när man ska bada eller gå på toa

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.