• Pumpkin

    Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

    Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:

    080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

    080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

    Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

    Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med FlörtDåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

  • Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Englali

    Pumpkin: Visst är det? Men det finns tydligen en film med en kille som är balettdansös o heter Eliott, därför går det bort. (behöver jag säga hur tramsig Andreas är när det gäller homofobi *asg*)

    Nu ska jag kika vidare på Gossip Girl, nya på 5an ju! Kollar ni inte?

    Hedebris... antar det är hedebris ni ska heta? Det är ditt efternamn va? Vad heter Björn?

  • Hedebris

    ja, det stämmer. Familjen Hedebris

    björn heter persson.

    jag har redan bytt efternamn en gång. pallar inte en gång till.

    bytte från pappas släktnamn till mammas släktnamn.

    larsson->hedebris

  • sommarbrud 080802

    Killarnas kläder blir frockcoat/lång kavaj. Hans ljus deras mörka. Sedan svarta byxor till. Vinrödväst och vinröd pastrong och vit skjorta. + svarta skor till. Bild finns i mitt galler i om ni vill titta. Vi har gått efter den. Bara de att frockcoaten är mer åt beige/champagne hållet och svart åt marskalkerna.

  • sommarbrud 080802

    Hedebris: Ditt efternamn är jätte fint och annorlunda.

  • Pumpkin
    Englali: Haha, ja, de kan ju ha lite fåniga idéer för sig

    Och jo, jag tittar på Gossip Girl Steffis: Blir supertjusigt!
  • Bellanote

    När vi rensade ut ur min m2b farfars hus i helgen så hittade vi kort på hans farmor som hette ett von namn skit coolt att byta till det tycker jag

    anja klart du klarar 4kg du har ju varit så duktig hit tills. men tänk på att du har ju börjat cykla mycket nu och då blir det ju muskler och de väger ju mer så du har säkert redan tappat 5 kg i bara fett ..

    attans gubbe här har man gjort sig till och gjort världens godaste sås til potatisen och köttet men gubben vill inte ha.. jag som verkligen kämpade och ville ha en sån där farmors sås om ni vet?

  • Englali

    Hedebris: Jag gillar ditt efternamn, det är fint. Förstår att ni tar det o spec. om du redan bytt namn en gång. Är ju lite som ska ändras när man gör det.

    Steffis: Blir säkert toppen! Här är det lite bekymmer över vad Andreas ska ha, vi måste ta tag i det någon dag.

    Bellanote: Ett von namn, absolut! Det skulle jag gärna ta. Har inte kikat så långt bak ännu i släkten, tror vi får göra det innan jag helt går med på Blomqvist

  • Englali

    Brud 080524 skrev 2008-01-29 21:31:18 följande:


    Nu har vi tapetserat köket! Såå fint det blev!
    Åh.. nice! Vad blev det för tapet. Ngn länk kanske?
Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.