• Pumpkin

    Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

    Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:

    080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

    080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

    Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

    Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med FlörtDåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

  • Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Hedebris

    20 feb. men det känns som det kommer vara tidig


    20080614 skrev 2008-01-28 18:03:26 följande:
    sajberpillan: Precis! Vad tycker du om det? Ska tydligen göra så att musklerna aktiveras, tycker det låter lite spännande, känns ju spontant mest som att det är en "passiv" hjälp. Har du ditt högt eller lågt? (lågt är typ över svanskotan och högt lite över)Hedebris: Snällt att du ville svara iaf! När är det beräknat till?
  • Pumpkin

    Nu ska vi boka biljetterna till vår resa! Dessutom håller jag på att rita upp vår rutt på maps.google.se - hur smidigt som helst ju Bellanote: Ja, jag har jobbat och jobbar fortfarande delvis med fakturering och sånt. Har dock inte läst någon speciell utbildning utan har lärt mig allteftersom. Fast jag har iofs allmänna ekonomikurser i ryggen.
    Kolla på www.sv.se eller www.folkuniversitetet.se eller www.medborgarskolan.se kanske?

    Pärlplattan:
    Åhå, du ville att jag skulle komma på längre än så alltså? Jaja, jag ska försöka komma på nånting

  • sajberpillan

    jag har det sittandes lågt( mitt på rumpan typ)
    Det hjälper när jag står och går då det gör att man tar mindre steg. Men bara i vägen när jag sitter så kan inte anväda det på jobbet (är lärare)
    Har haft foglossningar sedan v 10 och är nu i v 26 så BARA 14 veckor kvar....
    ANnars det som hjälper mig mest är TNS apparaten. Den är guld!

  • Pumpkin

    Jaha, man kanske ska bestämma vilket namn som ska stå på biljetterna också - mitt nuvarande eller mitt nya Beror ju på om jag hinner få ett nytt pass med mitt nya efternamn, men nog borde det hinnas med på 2 månader? Namnbyte och pass alltså? Fundersam

  • Anettan73

    Morrn på er.

    Första gången jag går in här och inte har femtioelva sidor att läsa.

    Idag ska jag knåpa ihop det sista i fest programmet.
    HAr skrivit ut en del av pärmarna redan. Iverkligheten så blev d såååå bra. iom jag har pärlemo tryck så ser den gråa färgen ut som silver... Såååå perfekt... Ska sätta ihop det med silver band med...

  • Hedebris

    sajberpillan- ohh... spännande. kommer igår när man var där :)

    nu går jag in i v38. känns spännande att det snart är dags. kan ju föda när som helst.

  • Mitziemoe

    Godmorgon tjejer!

    Idag kan jag sitta här hela dagen...*hehe*

    Sen att jag skulle behöva städa och så det är ju pettitesser..*hehe*

  • Hedebris

    haha... här är en till som borde städa.

    ska ha grupparbete här hemma kl 13.30. kursarna kommer hit...

    *hjälp*

  • Anettan73

    Borde med städa men nä jag orkar inte. Har mellan pågen hemma då han e super förkyld. Tyckte det var onödigt att han gick till dagmamma och nös ner alla barn....

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.