• Pumpkin

    Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

    Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:

    080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

    080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

    Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

    Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med FlörtDåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

  • Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Bellanote

    riktigt omoget av dem att att hålla på så.. mot fl alltså.

    flamora det är en tårt tråd som massa hänger i det forumet samma som dett atyp från hela sverige lite här och var ifrån. vet att det går att kolla var i sverige de finns som är med i tråden men kan inte länka el leta reda på den just nu då det krånglar där inne.. men ska leta red på det imorgon om det funkar då..

  • Flamora

    Tack Bellanote. Ska inte beställa tårta ikväll ändå

    Nä, nu ska jag vara lite social med sambon. Han tycker att jag är beroende av BT. Inte då..

  • AnneiLund

    Hej på er alla!!
    Sitter i vårt nya boende med Anders nedbäddad brevid, han ser på fotboll...inte jag!!! Vi har fortfarande inte INternet...men min 14 åringa dotter har lyckats hacka sig in (appropå hackers...) på ngn annans uppkoppling så nu kan jag vara ute på nätet...det går inte så fort...men det GÅR!
    Ni jhar skrivit så mkt, jag har haft abstinens och har velat skriva jag med!!!

    Jag har börjat tillverka mina kort...det tog mig masor med timmar igår, sprang omkring i hela Malmö och var tvungen att bestämma mig...och tillslut så gjorde jag det! Helt off mitt färgtema...men What the Fuck liksom...

  • Hedebris

    pappan till flickan ville filma sitt dop. så han lät en av sina kompisar filma med hans kamera längst bak i kyrkan.

    i början säger prästen: jag vill inte att folk fotar.
    (detta är inget hon meddelat familjen innan)

    efter ett tag avbryter hon dopet (ca 1min) och säger: jag trodde jag var tydlig. inga kameror, jag är ingen filmstjärna.
    kompisen säger då: jag filmar bara, och jag behöver inte filma dig, vill bara filma familjen.

    då säger hon att hon inte fortsätter dopet om kameran inte stängs av.

    alla blev skitsura på kärringen

  • Pumpkin

    Nu har jag skurit till alla 44 korten! Nu är det bara resterande jobb kvar

    Anne: Vad blev det då?

  • AnneiLund

    Pumpkin: Det blir en avlångfront, satt på en svart bakgrund, som ser ut som en ram runt själva fronten (den delen man bläddrar med) Bakom första sidan (den jag kallar fronten) följer sedan ett vellum och bakom den 3 eller 4 st cremefärgade sidor där informationen står på. Fronten fäster jag på den svarta bakgrunden genom två stansade hål som jag trär ett svart och vitt prickigt band genom. Fronten är en utskuren bit från ett papper från Panduro, det går i turkose/svart/Aqua/grönt och med glitterdetaljer i silver. Skitsvårt att förklara men superfint. På framsida på själva fronten stämplar jag ordet INBJUDAN i en fin skrivstil, på Vellumet så stämplar jag i en svag färg
    Anne & Anders
    Fågeltoftakyrka
    28 juni 2008
    Till detta har jag svara avlånga kuvert där jag har på ena kortsidan embossat INBJUDAN (samma stämpel) i högglansigt. Alltså ingen färg, det blir glansigt svart på matt svart kuvert. Efter embossingen på kuvertet så är det svart och vittpricka bandet knutet runt om ....

    ASGARVAR...
    låter för jävligt när man ska sriva ner det...det blir bättre när jag gjort dom klara...Men de blir nog jättefina. Väldigt speciella....inte så "vanliga" kanske....men det känns bra! Hoppas det gör det när allt är klart också!!

  • AnneiLund

    NU behöver jag er hjälp!!!
    Min kompis som ska hjälpa oss att trycka korten vill i veckan veta vad jag ska skriva....
    Men gud...det vet jag ju inte!!!!
    Jag vill inte ha en formell inbjudan
    Jag vill at folk ska få en varm och hjärtlig känsla i magen när de läser vår inbjudan!!!! Ngn som har ett förslag???

  • Anja 19 juli 2008

    Heeeeeeeeeeeeeeeeeej allihop

    ÄNTLIGEN sitter jag här med er och hoppas hoppas hoppas att Bt INTE ska strula ikväll

    Nu är jag igång med modifast... har inte ätit NÅGOT annat idag än modfast trots att vi har fyra sorters gräddglass i frysen, inkl mina två favvosorter. Är ruskigt svårt nu för jag har ätit vad jag ska idag och är vrålhungrig!!!

    anne jag tyckte det lät skitsnyggt men jag vill ju se det i verkligheten sen... Låter jättespeciellt och verkligen snyggt!

    Ska hitta en länk till tandblekningspennan (är som en limtub med en pensel, man penslar på ämnet på tänderna)

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.