• Pumpkin

    Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

    Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:

    080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

    080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

    Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

    *Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

    Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

    Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

  • Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Pumpkin

    Härligt att ni hade så roligt, och att Peter kanske är aktuell för tjänsten! Här håller vi naturligtvis tummarna för fullt

    Själv håller jag på att göra mig i ordning för att sticka till Skärholmen centrum och Panduro. Har lite beslutsångest om pappret som själva inbjudan ska stå på. Vellum? Vanligt papper? Vitt? Guld? Rosa? Jag är i alla fall barnsligt förtjust i de här nya från Panduro:

    www.pandurohobby.se/public/products/images/mainpict/680812_185.jpg

    www.pandurohobby.se/public/products/images/mainpict/680813_450.jpg

    www.pandurohobby.se/public/products/images/mainpict/680809_450.jpg

    Funderar på att ta det bruna av dessa till fickan på insidan av inbjudan, men i så fall får jag skippa stämpeln där och sätta den nån annanstans. Hmm...

  • Pumpkin

    Och jag tycker att det låter som ett bra upplägg för festprogrammen det där!

  • sajberpillan

    Pumpkin: jag trro jag fick betala 900 för tiara, halsband och örhängen tillsammans. Hade jag bestältt hos guldsmed hade det kostat ca 9000! Så jag var nöjd.

  • Snitte- 5/7-2008

    HEEEJ tjejer, någon som saknat mig?

    En massa skrivet här nu kul!
    vill egenltigen nämna alla men det jag minns nu är:

    Englali: skönt att cancern inte har spridigt sig!!! hoppas hoppas att det går snabbt och smidigt att operera bort tumören och att strålbehandlingen tar sig!!! *håller tummarna!*

    hedebris och pumpkin: kanonsnygga kort!
    ska lägga in bilder på mina med snart...

    FÖRST: bajs BT! när jag ahr haft tid att kika in här så funkar det inte...

    Andra: bajs igen: pojken har sovit jätte dåligt inatt vilket innebar att vi sov dåligt! suck vad trött jag är!!!!

    tredje: WWWIOIIIHOOOOOOO JAG HAR FÅTT FAST TJÄNST!!!!!!
    de kunde inte "lura" mig med ett töntavtal som de försökte med, blev ju smått misshandlad i måndags på jobbet... sen insåg de väl att om jag slutar så kommer de få problem att hitta någon annan hehe

    kanonbra tips med godiset med namn på fanns i vår färg oxå!

  • Hedebris

    jag hade tänkt mig en enklare balklänning. hade hittat en jättesöt tärnklänning som skulle gå på 998kr. men det var tydligen också för dyrt

  • Englali

    Hej tjejer!

    Snitte: Tack, ja nu hoppas vi bara o väntar på vidare besked.
    Hur länge ska ni ha pojken nu då?

    Pumpkin: Fin frisyr... du undrade längre tillbaka om man skulle ha tiara eller diadem eller dyl. Jag skulle nog hoppa båda, frisyren är rätt unik i sig, så risken tycker jag är att man förstör en. Annars ett MKT enkelt diadem... Det får inte bli to much! Då blir helhetsintrycket bara rörigt.

    Frisyrproblem har jag också, vet inte vem jag vill ska göra mitt hår och jag vet inte helt 100% hur heller o så länge jag inte vet det kan jag inte bestämma vilken frisör Rörigt värre!

    Anja, så du kör igång med det där xtravaganza nu då? Förklara får mig vad det innebär *lost*

  • Snitte- 5/7-2008

    hehe vet inte.... trodde hon skulle komma hem imogron men så blir det inte.... har medelat att vi åker bort på fredag så då måste hon ju ha kommit hem iallfall.... hmn...

    Englali: nä... det kan inte vara lätt att välja bland kollegorna.... hmn... och som du skrev om hur mycket man ska betala.... på sitt eget jobb lixom... göööör svårt... det är ingen som har erbjudit sig?

  • Snitte- 5/7-2008

    pumpkin: oj shit vilken coool frilla!

    nä... jag skulle nog inte heller ha något till den.... högst några pärlor eller så.... men frisyren är ju mer en coool frisyr så då passar den nog bäst om den får vara som den är!

  • Englali

    Hm... konstigt att hon inte kommit hem. Stackarn, pojken också. Tycker lite synd om honom, när du berättar (inte att han behöver vara hos er såklart, men hans livssituation i övrigt )

    De har erbjudit sig, flera av dem. Inte så absolut rakt ut, men de "tassar" kring ämnet. De säger att jag inte ska känna mig tvingad att välja någon särskild eller just dem, därför är de lite försiktiga tror jag. Men det är väl 3 stycken det står mellan tror jag.

    Åh ikväll är vi bortbjudna till våra närmaste vänner. Så jag har bara legat på soffan o latat mig efter jobbet idag. Så skänt, för jag är så sjukt trött. Hela kroppen värker på mig! Tror att mkt är psykiskt, jag funderar o grubblar ju så jag tror huvudet ska explodera på mig snart.
    Iaf ska det bli mys å bara vara med dem ikväll o kika på handbollen (det är till våran tärna och bestman vi ska)

  • Englali

    Pumpkin: En fråga till dig som är helt OT. Du beställde väl hudvårdsgrejer från den där jersey-sidan? Var det krångligt? Jag är ju inte så där inne på att beställa så, men skulle behöva lite tips för jag behöver grejer därifrån. Antar man sparar endel på att handla därifrån också?

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.