• Pumpkin

    Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

    Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:

    080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

    080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

    Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

    Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med FlörtDåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

  • Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • AnneiLund

    Hej tjejer!
    Nu har jag varit ute på kundbesök. På vägen hem gick jag in till juveleraren på Caroli..... Åh...MY GOD hittade så fina ringar där. Kanske lite för mkt bling för Anja...men för mig....MUMMA!!

  • AnneiLund

    Åh....
    Min kollega kom precis och bjöd på Ferrerro Rocher. Så goda!
    Jag som skulle hålla igen...men åh så gott!

    Pumpkin:
    Hår och smink till dig OCH tärnan...vad fick du ge för det? Och hur blev det, hemma eller på salong?

  • Pumpkin

    Åh, mumsigt med choklad!

    Jag ger 3800kr för smink och hår för mig och tärnan, inkl. konsultation för mig, och då kommer de hem till mig på dagen B.

  • AnneiLund

    Men ÅH vad bra!!!!
    Känner du att det är ett ok prisläge?
    Jag antar att det helt enkelt kostar så mycket....
    Vilken lättnad att få folk som kommer hem till dig, tar nog bprt lite av stressen, tror du inte det?

  • Pumpkin

    Det är för mycket egentligen, men eftersom det skulle kosta ca 2600kr på salong så kändes det värt det att lägga 400kr till på att få vara hemma. Tror det tar bort enormt mycket stress, nu kan ju jag och tärnan bli ompysslade i lugn och ro liksom.

  • Pärlplattan II

    Vi dissikerade räkor. Väldigt spännande.

    Pumpkin - Klart det inte stör, som tidigare påpekats, vi äger alla tråden. Luften är fri liksom - skriv den som vill. Det är väl bara skönt att det är någon som håller koll och startar upp nya trådar så slipper man tretton nystartade trådar. Jag förstår inte alls problemet (och är det den jag tror, så lär vi väl inte få veta det heller).

    Jag har nu lagt ansvaret på en trevlig grabbkväll för maken dagen innan på toastmastern. Det tror jag är bra, så har han nåt att fokusera på.

    *kommer ihåg att kopiera*

  • AnneiLund

    men lägga till 400...då skulle det ju bli 3000 och inte 3800..,.

  • Pumpkin
    Pärlplattan: Gott att höra! Och antagligen har du rätt i dina tankar.

    Vilken trevlig fru du är som planerar in sånt för din man! Anne: Ja, sen tillkommer 800kr för tärnan = 3800kr 
Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.