• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Ab fab

    drack gott vin i helgen
    Porcupine Ridge Syrah (nr 22996) 89 kr. Mumsigt värre

  • Nides

    Gillar en annan vin med syrah druvan Inycon, heter den. Det var den som carma o de hade på sitt bröllop. Det är en favorit.
    Ska prova den här till helgen kanske.

  • Nides

    Jag vill hem nu.

    Fisken väntar i kylen för att jag ska laga den.
    J var ju i helsingborg o fiskade torsk i helgen. 3 stora o fina torskar. Ikväll ska laga nåt gott på de. Mums.
    Sen ska jag till Ica Mazi o köpa gott mousetårta!!!

  • Bauti

    Hej
    Alla har klarat sig under snöovädret

    P har tagit ledigt denna veckan så det blir inte så mycket a-huset för min del. Och sedan har jag ju fullt upp med sovrummet (tapetsera om) och salongen. Håller på att leta efter en kassadisk. Inte för dyr och mer som en glasmånter undertill där man kan ha lite varor.
    Så ser ni någon så hojta till.

  • Frujj

    Inycon hade vi oxå på vårt bröllop *gott*

    Lustigt namn på ett vin...Porcupine...hehe
    Piggsvin...

    Guuu vad jag känner mig trött och hängig idag. BOrde ta tag i massa saker men jag får inget gjort.. blev galen på telefonen förut som ringer hela tiden med pratsugna människor i andra änden som man inte får stopp på. Trevigt att prata med folk, javisst men när man själv väljer det... eller kan avsluta...

    Carma: Går du o tränar eller nåt sånt? Simmar? Letar efter gravidgympa/vattengympa på lämpligt ställe i gbg eller dess närhet men hittar inget bra... *letar*

  • FruTez

    Halloj!

    Carma, Nides: Jag ska gå på pysselmässan! Jag har det stora provet att göra och lämna in projektet i helgen och har kallt räknat med att vara klar tills på söndag! Hihi! Så därför tänker jag gå på söndag! Ska vi gå alla tre?

  • Ab fab

    det var en liten porcupine på etiketten med

    håller på att försöka intala mig att det skall bli jättekul att träna....

  • FruTez

    Nides: Tänk om vi kunde få ihop våra makar? Min make älskar att fiska, men har ont om fiskevänner... kanske kan de leka ihop någon gång?

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...