• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • FruTez

    Morsning!

    EXTRA EXTRA!!

    Läs den spännande uppgörelsen på gårdagens hårdrama, endast på BT!



    Det blev en tripp till frisörn! Hon klippte lite mer än en decimeter. Sen klippte hon upp och skar i det. Sen kom slutklämmen, luggen är tebax!! Hihi! Känns bra idag, får se hur det ser ut när jag ska försöka fixa frisyren själv nästa gång!

    Carma: Hur gick det för dig igår?

  • Ab fab

    nyfiken på hur du ser ut Tezz.

    nu har vi packat bilen. jädrans va grejer vi har med oss för pirathelg. svärd, flaggor, döskallar, kläder, mat o skumpa...

  • Ab fab

    Addiz- vilket underbart körschema! Du är en härlig planerare!

  • Frujj

    Morrnmorrn!

    Tezz du får fota dig och lägga ut på fikabloggen, nu är vi jättenyfikna!!

    Härligt, fredag! Fast jag är hemma och vabbar men skönt ändå!

  • FruTez

    Ab. Addiz är tom. bättre på att skriva listor än mig! *skratt* Har mött min överkvinna! *fniss*

    Var det idag som ni skulle ha piratfesten eller imorgon?

  • Ab fab

    Vi åker upp i kväll till Hunnebo - i morgon kommer gästerna o så stannar vi till söndag. Vi skall avsluta med badhusbesök

  • Ab fab

    Tezz-
    CV är mer en utförlig beskrivning av vad man gjort,
    meritförtecknign är en upplistning av det man gjort. Det jag skickade till dig tidigare är ett CV (ett funktionellt) Skickar över en meritförteckning så kan du se skillnaden

  • FruTez

    Frujj: Hihi! Får se vad jag kan hitta på!

    Ab: Åh, tack så jättemycket! Nu vet jag vad skillnaden är! Att verkligen du hinner med BT och maila mig mellan all piratpackning, det är inte illa! Du är snäll och snabb duh!

  • Ab fab


    en timmas samtal med Hong Kong... man får göra saker under tiden...
  • FruTez

    Hmm... det är inte en endaste kollega som sagt något om min nya friss??!?!? *förvånad*

    Jag som tycker det är jättestor skillnad juh.. Hehe!

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...