• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • FruTez

    Jisses!

    Halle Berry
    Jessica Alba
    Christina Aguilera
    Nicole Richie
    Cate Blanchett
    Jennifer Lopez
    Nicole Kidman

    Gissa va de har gemensamt? De har alla bakat bullar! Jisses! Det smittar av sig i Hollywood!

  • Ab fab

    vad gillar du att äta Carma? Vi kan ju ta med oss doggybag dit istället för hem... eller riskakor?

  • Frujj

    Hullo Precis hemkommen från Östra. Lilleman visade sig vara allergisk mot pencillinet han fått mot öroninflammationen så imorse när vi vaknade var det bokstavligen en prickigkorv som låg brevid oss i sängen. Heeeela kroppen full med prickar och stora blaffor av rött, så det var bara att åka upp till ÖS och få tavegyl och cortison. Han ser fortfarande ut som en prickigkorv men det verkar inte klia så mycket nu iallafall. Skönt det!
    Tänkte ta ett kort och lägga på min blogg om en stund....

  • Ab fab

    lille korvet...stackare... o en mamma som viker ut honom på bloggen... fniss...

    jag har också ecdl. det var kul att göra

  • Nides

    hej tjejer...

    Abbe va tråkigt det med jobbet.

    Tezz: gillar inte fjäskiga personer alls.. blä..

    Carma: Vi ska nog hitta nåt gott till dig där!

    Addiz: Krya på dig ännu en gång då!

    Jag hoppas att jag hinner till Er ikväll. Måste träffa mamma en snabbis efter jobbet.

    Vi har förresten gjort klart våra tackkort. Men inte skickat iväg de ännu. Så himla lata!!! :)

  • FruTez

    Frujj: Oj, va tråkigt med allergi, stackars lillen! Hoppas det inte varit för besvärligt för honom! Hihi! Ska kika på utviket på bloggen!

    Nides: Skönt att korten är klara nu! Se till att få iväg dom bara, så de inte blir liggande för länge! Försök smita iväg en stund, det hade varit kul att träffa dig juh!

  • Nides

    Frujj: Oj då! Va tråkigt.. hoppas att prickarna försvinner snart då!

  • Addiz

    Frujj: tråkigt! Jag är också allergisk mot vissa antibiotikasorter, och av Dalacin får jag också såna stora röda utslag... :( inte roligt!

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...