• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Frujj

    Ok.. det känns annars ganska dumt om man kommer själv och alla andra är i par. Men jag ska diskutera med min man *ler* och se vad han säger. Min mamma flyttar den helgen, hans föräldrar är alltid ute på sitt land på helgerna ohc min syster ska passa barnen helgen efter så .. hmm ska kolla det där!

    Nu är det dags att laga mat o sen gå på intervju!
    *nervöst*

    (typiskt nog har jag ätit vrålvitlökig mat till lunch idag... får tugga tuggummi intensivt eller nåt...)

  • Ab fab
    Frujj skrev 2008-01-03 15:33:50 följande:
    Hej tjejer - lämnade er en stund för lite andra ärenden.Ang fika på tisdag så kan jag nog inte då det är ju den dan som är full med aktiviteter för oss.Middag efter Addiz bröllop, ska kolla barnvakteriet! Tänker INTE ta med en 1½ åring...... och kanske inte så kul att gå själv om alla andra har med sig sin man??
    frujj - kom med ändå. alla har inte med sig mannen. bauti kommer själv o jag kan lämna R hemma
  • Nides

    Nej nu får jag slita mig.
    Hörs sen hemifrån.

    Puss puss
    Kram kram

  • Ab fab

    [citat]
    1. Addiz bordsdekorationspatrull
    2. Boka bord på Taras
    3. Äta snask
    4. Prata, prata, prata!

    [/citat]
    vi får skriva till en punk till
    5 CV-dag

  • Addiz

    Frujj: lycka till!
    Nu drar jag på andra äventyr! ;)
    Hörs tjejer!

  • Ab fab

    jag drar med nu (o konstaterar att jag inte kan skriva idag heller. Skyller på att jag fryser om händerna

    syns i morgon

  • Carma07

    Godkväll. Vilken fart det har varit i tråden idag. Och jag som inte kunnat vara med. Nu är det hårda tag på jobbet, så man får väl låta bli att hänga här kanske.

    Addiz: Jag hjälper gärna till med dukning och dekoration och maken hjälper gärna till med klistermärken. Vi kan maila vidare om det.

    Frujj: Du behöver inte känna dig ensam den 26:e. Troligtvis kommer jag också utan maken.

    Middagen den 26:e:
    Ab fab*2
    Bauti*1
    Linum*2
    Tezz*2
    Nides*2
    Carma*1 (som det ser ut nu)

    Ab: Vi behöver CV-dag snart. Vi vill inte vara kvar alltför länge på jobbet. Om det är ok tar jag gärna med make och bror på den träffen. Eller alternativt att vi kan vara hemma hos oss.

  • Carma07

    Ja, just det - fika på tisdag funkar för mig. När, var, hur?

    Och för de pysselsugna pratar vi om en pysseldag nästa helg eller helgen därpå. Jag kan maila er sedan när jag vet mer.

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...