• marie79

    idolfinal ikväll...

    Final ikväll, ska ni titta? Vem hejar ni på?
    Jag kör på Marie...Vilken röst!

  • Svar på tråden idolfinal ikväll...
  • BarbaBruden

    Så Marie ska vinna för att hon behöver det???

    Eller ska vinnaren ha kvaliteér och förmågor som gör den personen lämpad och FÖTJÄNT av att blir en vinnare? Ska vi rösta på Marie för att "det är synd" om henne bara för att hon måste få revanch efter sin katastrofala Big Brother tid?

  • Garonne

    Fan fan att jag missade Amanda sjunga Hallelujah! Vi vill ha den på bröllopet! Om det inte vore för texten som är allt annat än lämplig för ett bröllop, och allra minst ett borgerligt sådant... Kanske instrumentalt..?

  • Didaa

    Jag tycker att Marie kan sjunga.. det går inte att jämföra Amanda och Marie... Jag tycker inte synd om henne... jag röstar på henne eftersom jag tycker hon är fantastisk och har mycket mer att ge än Amanda..

  • Kallt kaffe

    Marie är en sångerska och Amanda en stjärna. Och jag håller med BarbaBruden; om Marie vinner så kommer det bli balladsörja i Sverige, nej snälla låt oss slippa så att man kan lyssna på radio ett tag till. Redan katastrof som det är men än står man ut.

  • also

    Amanda förstör alla låtar hon sjunger eller vad man nu ska kalla det för

  • Pumpkin

    Vi ska absolut inte rösta på Marie för att det är synd om henne, för det är det inte. Vi ska rösta på Marie för att hon är bäst av de två helt enkelt.

  • Gotland08

    BarbaBruden, om du läst mina tidigare inlägg kan du se att jag gillar båda två, på två helt olika sätt. Eftersom bara en kan vinna röstar jag på Marie för att hon behöver det mest. Annars kan jag inte välja. Gillar båda! Är det ett problem?

  • Gotland08

    Måste man gilla en och inte den andra? Går inte att jämföra dem, de är suveräna båda två på sina egna sätt. Häftigt med en final med två så starka tjejer, tycker jag!

Svar på tråden idolfinal ikväll...