• Melis

    några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??

    Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....

  • Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
  • MissLovely

    Håller med er!! Viktigt att man kan ha dom igen. Handskar tycker jag inte om och kommer inte ha.

  • Melis

    hehhe....tycker att det är ngt man har förr....sällan någon har det nu

  • MissLovely

    Konstigt nog så har varje brud jag har sett (och det är många brudar) haft handskar. jag förstår inte meningen med dom .

  • Tajci78

    jag hade handskar eftersom jag tyckte det var fint :) vist att det var nästan 40grader ute men jag ville ha dem ändå

  • Mee2

    jag har inte bestämt mig fall jag ska ha på mig mina handskar, är inte hundra. Men det är ju vinter och kallt när jag gifter mig, så man fryser inte lika mycket om händerna, haha.
    Men senare på kvällen i restaurangen, så är det mycket mycket snyggare utan handskar.

  • Tajci78

    jag hade mina bara i kyrkan ser jag nu när jag tittar på korten

  • MissLovely

    Tajci det var länge sen du stannade till i tråden. VAd händer med dig? hehe

    Det är verkligen en smak-sak. Jag tycker inte om handskar så mycket på vintern överhuvudtaget, så det kan vara därför.

    Mee2, när gifter du dej nu igen?

  • dankar

    Hej brudar,ska ej heller ha handskar.
    Jag ska ha fest imorgon och undrar om ni kan ge mig lite tips på bra musik att ladda ner. Jag är så dålig på alla "nya namn". Har inte varit nere på 4 år .

  • Mee2
    MissLovely skrev 2007-11-02 20:49:52 följande:
    Tajci det var länge sen du stannade till i tråden. VAd händer med dig? hehe Det är verkligen en smak-sak. Jag tycker inte om handskar så mycket på vintern överhuvudtaget, så det kan vara därför.Mee2, när gifter du dej nu igen?
    hehe, mm så sant så, en smak-sak är det allt, och det beroende också på vad för klänning man har.

    Jag gifter mig snart, inte mycket kvar. :S
    slutet av december=)

    När jag förlovade mig 16 dec förra året, så kunde jag inte vänta tills den här dagen. Men men, nu är den här, och fort har det gått.
Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??