• Melis

    några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??

    Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....

  • Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
  • Tajci78

    Man kan inte se dina bilder du får gå in i inställningar och kryssa in rutan.

    Jag gifte mig i serbien somras men är inte enbart därifrån och vi bor i lilla perstorp i skåne :)

  • Tajci78

    Japp skulle precis skriva gonatt till er :) ska upp tidigt imorgon och jag är jätte trött

    Fina blommor GBG Brud 08

  • Melis

    heheh....jag ska ha mitt bröllop i bosnien....vi höres....god natt på er...

  • Emmilie

    ni verkar alla ha kommit väldigt långt angående era bröllopsplaner...mer än jag kan säga om mig själv. det verkar som att det vore så mycket enklare att ha sitt bröllop där nere men för oss är det tyvärr nästan helt omöjligt...får väl göra det bästa av situationen...
    har ni köpt era klänningar här i sverige???

  • Melis

    hej det verkar som att det är bara vi här....

    Ja, ska man ha sitt bröllop där nere så måste mycket fixas här...

    Jag köpte min klänning här, tror att Tajci också köpt sin här de andra tjejerna från tråden ahr inte inhandlat sina klänningar än.....

    Skulle du vilja berätta lite...typ ålder, var ni bor, när bröllopet ska vara...ja vad du känner för...

  • Emmilie

    vi bor i jönköping...jag är 21 och han är 24. vi är fölovade och vi bor redan tillsammans...lite ovanligt kanske... vi har varit tillsammans sedan jag var 14. vi har tänkt gifta oss 08.08.08 hoppas bara att det blir så...vi ska förmodligen åka till kosovo i sommar för att köpa lite saker. hoppas att jag hittar bröllopsklänningen där oxå men det är ju en massa klänningar jag behöver och folkdräkt och sån där dräkt med flera meter tyg vet inte hur det stavas men man uttalar det dimi

  • Melis

    jaha....så nu ska ha allt det tarditionella. Jag kommer att ha mitt bröllop den 2 aug 08. Miss lovely är också från jönköping... at så ovanligt är det inte...jag bor i Helsingborg då jag pluggar men hade jag inte gjort de så hade jag flyttat till Vetlanda, där min älskade bor.

    Det finns de som köpt sin klänning där nere men jag vill inte riskera att inte hitta den klänningen jag vill ha...så jag beställde den här...hur glad som helst!!

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??