• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Snitte- 5/7-2008

    absolut!!! hoppas ni håller löftet hela året!!

    min gubbe börjar jobba imorgon, ska upp 4.15 stackarn,. :( själv är jag ledig 3 dagar nu igen... men har ju jobbat under jul då... på lördag kommer vårt "lånebarn" så då kommer det vara fullt upp

  • Anja 19 juli 2008

    Snitte

    jag hade blivit skitarg och ledsen. Om din tärna VAR MEDVETEN om att du ska ha såna kort och såna ljushållare så är det under ALL kritik att sno idén. Bröllopsfester är heliga, inget man snor av en vän, för en jä..la nyårsfest (ursäkta uttrycket)

    Jag hade blivit skitbesviken på min vän måste erkännas. Förstår precis hur du känner. Du överreagerar INTE. *kramar om*

  • GME76   080802

    Mitt lysande nyårsmotto snarare är:
    "Jag har inga pengar". För om jag intalar mig själv det varje månad och sparar pengarna så går det till bröllopet istället.

    Snitte: Jag hade blivit skitstörd också, jäkla taskig fantasi hon måste ha. Själv tycker jag det är roligare att komma på nåt eget i annat fall lovorda den som inspirerat mig.

    Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-01-01 22:02:35 följande:


    Snitte: Jag förstår att du reagerar, men jag lovar, ingen kommer att dra paralleller mellan nyårsfesten och ert bröllop!Jaha tjejer, vad gav ni för nyårslöften? Vi har precis hedrat vårt *fniss*
  • Hedebris

    jag sa till honom att om de ska ha en strippa får de ha en med klass och inte någon jävla skann

    hehe... men hoppas de inte gör något hemskt mot min lilla stackare. Han funderade på att ha den dagen innan bröllopet.. men han hade ändrat sig till en halv månad innan ungefär..

  • Snitte- 5/7-2008

    Tack jag ska prata med min tärna om vad besviken jag blev... hon har ju sett både mitt provkort och ljushållarexemplet så hon visst mycket väl..

    GME: det var smart!! på så sätt kan man säkert spara massor, tänk vad många onödiga utlägg man har egentligen...

  • Synthetic

    Hej, ni verkar väldigt ihoppratade här men får en till blivande sommarbrud 08 joina er? *blyg blick*

  • GME76   080802

    En av anledningarna till att bröllop inte lockat min sambo. Livrädd för svensexan


    Hedebris skrev 2008-01-01 23:28:46 följande:
    jag sa till honom att om de ska ha en strippa får de ha en med klass och inte någon jävla skann hehe... men hoppas de inte gör något hemskt mot min lilla stackare. Han funderade på att ha den dagen innan bröllopet.. men han hade ändrat sig till en halv månad innan ungefär..
  • GME76   080802

    Bien Venue, Syntethic .

    Snitte: Tyvärr funkar det nog inte så bra praktiskt men jag ska göra mitt bästa

    Snitte- 5/7-2008 skrev 2008-01-01 23:29:41 följande:


    Tack jag ska prata med min tärna om vad besviken jag blev... hon har ju sett både mitt provkort och ljushållarexemplet så hon visst mycket väl.. GME: det var smart!! på så sätt kan man säkert spara massor, tänk vad många onödiga utlägg man har egentligen...
  • Snitte- 5/7-2008

    hedebris: hoppas de kommer vara snälla mot honom! precis, haha så har jag med tänkt att ska de ha någon strippa eller likande så ska det banne migen var med lite klass! haha men det blir det nog inte på min gubbes.... det är nämligen jag som ska planera den... haha

    När var det bebis beräknad?

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.