• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Hedebris

    bottnar: Vanilj, Mörk choklad, Vit choklad, Dubbel espresso, hasselnöt.

    fyllningar: är svårt att veta. det bror ju helt på vilken konsistens och smak det är. jag klarar inte av för söta saker.

  • Anja 19 juli 2008

    Hedebris just dom smakerna är jag oxå rätt nyfiken på men vi skippar ALLT som har med nötter att göra tyvärr... har ett par stycken som är kraftigt allergiska och det vore så trist om de ej hade kunnat få äta. Nötter är ju en så vanlig allergen

    Annars var jag faktiskt skitnyfiken på banan/pecan-bottnen

    Vi har ju tänkt oss så här: två bottnar och en fyllning består ju varje tårta av, så vi har tänkt oss mörk choklad botten och vit chokladbotten med hallonfyllning emellan Tror det kan bli mycket gott! Men vi får se! Vi kanske faller för nåt helt annat!! Dubbel espresso låter ju oxå ganska smaskigt! Men jag har hela tiden sagt att jag vill ha maffig chokladsmak med någon fräsch fruktig/syrlig smak till, haha...

    Jag klarar av hur söta saker som helst tror jag ;-(

  • Anja 19 juli 2008

    Englali

    missade helt ditt inlägg där, som hamnade emellan mina

    Då är jag inte ensam iallafall... Sköööönt, då kan jag skjuta packningen ett par timmar framåt i tiden

    Trist att må så kasst bara för att man har mens... jag har mens idag. Andra dagen. Blöder som en gris men känner ingenting Taskigt va... Å andra sidan har jag ju klämt ut tre barn med huvudomkrets på mellan 34,5 och 35,5 cm i omkrets så då BORDE ju livmoderhalsen fixa att vidga sig några millimeter utan större ansträngning...

  • Englali

    Anja: Haha! Vi ÄR här, ta det lugnt. Jag håller på att upptäcka Facebook-världen, kan inte va här hela tiden vet du

    Ja, det är lite trist. Fast jag är ju sjuk nu me o det brukar jag ju inte vara alltid när jag har mens... eh, a du förstår vad jag menar

    Just nu önskar jag att bröllopet vore i morgon, allt vore planerat och klart och det bara var att gifta sig. Så positiv är jag idag!!

  • Anja 19 juli 2008

    jaaaa, haha...

    Vet att jag har såååå mkt att göra idag och vill inte sätta igång så jag behöver bli underhållen så jag inte behöver tänka på det

    hahahaha

    Hur är det med dig nu förresten? Hämtat dig helt från magsjukan?

    När jag lämnade barnen imorse så var det en pappa på min dotters avdelning som precis var där och hämtade sin dotter för hon hade kräkts och de hade ringt efter honom. MÅTTE vi nu inte få magsjuka precis innan flytten. Jag vet inte vad jag tar mig till. Om magsjuka ska igenom fem personer så tar det ju minst en vecka

  • Hedebris

    magsjukan har nog släpt. men jag hemma idag med. eftesom jag inte känner mig 100%ig. men pojkvännen och lillan är tillbaka på förskolan resp. jobbet. ska vika en massa tvätt idag... det ligger 2 stora ikeasäckar på soffan som väntar... :(

  • Anja 19 juli 2008

    Åh vika tvätt... låter ju roligare än att packa iallafall. Buhuhuhuuuu...

    Måste tömma köksskåp, diska av saker, vira in i papper, plocka ner allt ur bokhyllorna, damma och torka av böcker och packa dem i papperskassar. Suck...

    och RÖJA här... här så såååå jä..la stökigt! FAttar inte hur det alltid kan se så här jä..ligt ut!

  • Anja 19 juli 2008

    Skönt att magsjukan har släppt Hedebris...

    Trist att du fortf är kass Englali
    (och du facebook??? överskattat tycker jag) Hihi...

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.