• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Snitte- 5/7-2008

    ÅH vad roligt att få rå om henne Helt själv!

    Ikväll blir det konsert för mig... Queen Fick av en kompis när jag fyllde år... vi gjorde en stoor queen konsert förra våren här i Karlstad så nu ska vi sitta och minnas

    Vad händer för dig/er ikväll?

  • Pumpkin

    Åh vad roligt!

    Själv ska jag bara ta det lugnt ikväll, för första gången den här veckan. Lasse ska iväg på nån pubkväll på KTH, så jag får rå om mig själv Blir nog Pasta Carbonara, ett hett bad och sen Bonde söker fru och Grey's Anatomy som jag spelade in igår

  • Snitte- 5/7-2008

    åh det låter som en helmysig kväll!

    Jag har helt kommit ifrån tv-tittandet.. alla säger att jag borde titta på Grey's men jag har inte kommit mig för... älskar desperte houswifes men jag ligger efter flera veckor... hmnn inte bra inte bra...

  • Pumpkin

    Jag hinner inte alltid heller, oftast blir det att jag få spela in och sen titta en kväll som denna eller på helgen. Skönt det med

    Men ja, du borde se Grey's

  • AnneiLund

    Hej alla tjejer!!

    Hoppas att alla mår .
    Ni är precis vad jag behöver efter ett 10 timars pass på jobbet och 1 timmas matshopping med oändliga köer....suck.
    Just nu är maten inne i ugnen och puttrar, vi har inte hunnit äta än....usch...tusan..det är inte det lättaste att hinna med allt varje dag.....

    Alltså.....vissa dagar vill jag bara ha barn NU, andra dagar vet jag att det bästa är att vänta tills efter bröllopet....men jag börjar längta svårt nu, riktigt svårt...
    Men jag vet av erfarenhet att jag blir toksjuk när jag är gravid så sitta och kräkas på mitt eget bröllop...njae.....men å andra sidan så är jag 38..hmmmm....

    Nä nu ska jag sluta med mina funderingar, men det är ju grymt najs att BT finns! For better for worse

  • Hedebris

    satt på familjeliv i forumet för gravida i malmö

    de skulle ha en fika för alla blivande föräldrar.

    jag frågade om pojkvännerna fick följa med. det hade ju varit skoj för dem att träffa blivande pappor med. Björn ska ju vara hemma hela första året.

    då fick jag svaret: absolut inte. Bara blivande mammor. (det fattar du väll)

    idioter

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.