• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Hedebris

    vi kommer inte få plats alla i vagnen. färför är det bara brudtärnan och bestman som får åka. Den varnliga tärnan + marchalken får gå :)

    jag lyckades faktiskt hålla mig vaken :) Sen får vi se hur det går idag... har mentorsmöte :D

  • Pumpkin

    *Gäääsp* Känner mig mer död än levande idag, får nog ta igen lite sömn ikväll när jag är ensam hemma  Annim: Klart man tackar och tar emot när nån erbjuder sig

  • Hedebris

    jo... sitter på skolan nu... klarade av mentorsmötet. men gick igenom kursplanen. tydligen har jag mer att göra till måndag än jag hade trott. så nu ska jag sitta i biblioteket och läsa en bok om barndomspsykologi av dion sommer. sen ska jag skriva en utförlig analys på den (ca 4 sidor) + stärkande argument från andra källor + en intervju, PEST!!!!

  • Alvaereva

    hallå brudar!

    min mamma ringde igår och var helt uppspelt vad gäller maten till vårt bröllop. hon har hittat nått ställe som tar 100kr/pers för bufféerna. det fanns flera att välja på. då ingår att dom fixar maten, ställer iordning den och sen diskar efteråt. två personal ingår. vet inte ännu vad stället heter men får nog reda på det idag.

    bröllopsnatten tänkte vi ta dagen efter så som pumpkin och anja. jag tror vi kommer gå på liseberg med flera av gästerna dagen efter bröllopet nämligen, och då kanske bo på ett hotell där i närheten (kanske gothia towers, så att vi kan äta den goa berömda räkmackan där)

    anja:
    ajaj, att nutella ska vara så förbenat gott! vet hur det är när man bara måste ha..

    pumpkin:
    kul att det gick så bra med emilia

    snitte och hedebris:
    vad mysigt det låter med häst och vagn! min mamma tänkte höra sej för om hon kunde fixa det till oss. det blir isåfall från nån hon känner som bor i närheten (hon känner typ alla )
    men går det inte att fixa så har jag en kusin som äger en såndär gammal bil. adam tycker den är skithäftig så han vill nog hellre ha den än en häst o vagn, hehe!

    åååååh, jag har så jävlans ont i magen. 8 dar kvar nu till snittet. senaste dagarna har jag haft sån himla värk i ryggen och magen, som mensvärk gånger fem typ. blir helt utpumpad av att ha ont hela tiden. igår hade jag förvärkar med tre minuters mellanrum också, men dom gav upp efter två omgångar i badkaret.
    nu när det är så kort kvar så känns det iallafall som om jag kommer överleva utan att ha det för jobbigt
    wiihoo, om 8 dagar är jag en mamma!!!

  • Pumpkin
    Hedebris: Ajdå! Det var inte lite grejer du skulle göra Ina: Kul att din mamma hittat ett så billigt ställe, verkligen prisvärt!
    Håll ut nu, om 8 dagar får du hålla i Lily Elise
  • Snitte- 5/7-2008

    Hello girls!

    Tuuur är välla att man är olika här kostar bröllopsnatt med allt 2000:- ibland är det bra att bo i en mindre stad

    Dagen och natten efter bröllopet kommer jag nog bara längta hem och vilja förbereda inför bröllopsresan.. vi åker ju ganska tätt inpå, Men planen är att när vi checkar ut efter bröllopsnatten ska vi hem, öppna paket, äta mat med de långväga gästerna och mysa med vår lilla Zelda, fattar inte hur jag ska överleva utan henne på bröllopsresan..

    idag började dagen skitbra på jobbet, sen bara "ballade" "min" tjej ur och vi blev osams, shit, jag ska INTE jobba typ en månad innan bröllopet OM hin blir sur och får för sig att ge sig på mig... snyggt med rivmärken m.m på bröllopsdagen eller värsta blåmärkena... haha

    INA: Jag längtar med för din skull!!!

    PumpkiN: skönt att det gick bra med Emilia igår, är du MER sugen på att skaffa egna barn nu?

    Annim: hoppas hoppas din svärmor hittar något lyxigt och passande för er på bröllopsnatten.

  • Pumpkin
    Snitte: Jag fattar inte hur jag ska klara mig utan kissarna när vi åker heller Men men, dit är det nästan ett år, så jag ska inte ta ut något i förskott.

    Kan säga att det hade blivit nästan lika dyrt som nu om vi hade bott kvar i Skellefteå och bott på hotell på bröllopsnatten där, så ibland räcker det inte med att bo i en mindre stad Fundersam Tur för er att det är billigare där i alla fall!

    Ajdå, låter inte alls bra med en så våldsam tjej

    Ja, jag blir alltid mer sugen på bebis när jag är med min lilla ögonsten. Men, det är bara att snällt vänta på sin tur.
  • Snitte- 5/7-2008

    nä.. djuren är ju som våra små bebisar..

    oh då har vi tur då

    Nä, tråkigt när hon blir sur men annars är hon jätte go!

    hihi imorgon ska jag få träffa Isac igen... en hel vecka har han blivit ju

  • Pumpkin

    Mysigt med bebisar

    Själv får jag vänta tills på lördag innan jag får träffa Emilia igen, men då är hon ju MIN för hela kvällen

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.