• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Englali

    Haha, jag förstod!

    Ok, det låter ju inte så dumt. Har du pluggat något inom det på högskola/univer. eller?

    Själv finns det tusen saker jag skulle vilja göra. Finns SÅ mkt som intresserar mig och lockar... då är det jobbigt!

  • Pumpkin

    Nej, men jag har jobbat inom handel sen jag var 15 och nu på sistone har jag ju samlat på mig ganska mycket erfarenhet inom administration och ekonomi. Allt man behövde för tjänsten var gymnasieutbildning och att man är över 21

    Finns massor jag skulle vilja göra också, vilket kanske förklarar mina 2 påbörjade utbildningar

  • Englali

    Ok, men det låter ju bra.

    Vad har du påbörjat för utbildningar då?

  • Pumpkin

    Internationella marknadsföringsprogrammet och Medie- och kommunikationsvetenskapliga programmet.

  • Pärlplattan

    Och NU finns det lite bilder!!!!!

    Har börjat plocka i hop lite packning.. Det är spännande. Åker inte förrän i morgon kväll, så det är ju lugnt. Det mest bekymmersamma är jua tt få med alla grejer! Pass, pesetas osv.

  • Englali

    Pärplattan: Vilka fina bilder, ser jättehärligt ut!

    Pumpkin: Ok, du har ju påbörjat endel då
    Nu är jag själv igen, som alla andra lördagskvällar. Han åkte iväg för en stund sedan, ska spela på någon nattklubb. Försöker tänka: "Tänk på bröllopet, tänk på bröllopet, tänk på bröllopet"... mitt nya mantra nu mera haha!

  • Pumpkin

    Ja, men inget har varit klockrent liksom... Nu avvaktar jag med studier tills jag är redo.

    Förstår att det känns jäkligt trist att han måste jobba hela tiden, men som sagt - håll ögonen på målet
    Här har vi precis käkat en jättegod köttgryta!

  • Englali

    Mmm det lät mumsigt!
    Själv har jag babblat i telefonen i över en timma nu. En gammal kompis till mig (från tiden jag bodde i Värmland) ringde och vi har inte pratat sedan innan sommaren tror jag så det var mkt att ta igen. Jag som skulle fixa med maten tills i morgon... hm. Nu har jag två pajer att göra o jag är INTE motiverad att ställa mig med det nu

  • Anja 19 juli 2008

    Godkväll alla ni söta blivande brudar och fruar

    Här har vi haft gåsamiddag idag... Är såååå mätt och har ätit så ruskigt mkt godis!!! (men det FÅR jag på lördager )

    Härligt att du var nöjd m ansökan Pumpkin. Låter som ett lockande jobb så jag förstår att du hoppas. Jag håller STENHÅRDA tummar. Känns som att du borde ha stor chans om de endast krävde gymnasieutbildning och du har ju så mkt erfarenhet

    Pärlplattan

    Åh så fina ni var Ser såååååå vackert ut allting!

    Hedebris
    Vi har oxå gemensam ekonomi. Vi tjänar båda in pengar och JAG shoppar funkar skitbra tycker jag!

    Känner igen det där m självbilden. jag är nog den mest kritiska person jag vet. (mot mig själv alltså). Dum man är mot sig själv egentligen!

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.