• zukigirl

    "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!

    Det har pratats lite löst i både gamling-tråden och panik-tråden om att ordna en träff och eftersom dessa två trådar har blivit så sammanvävda så tänkte jag att vi kan diskutera en gemensam träff i denna tråden. Vi får försöka ge lite förslag på var och när vi ska träffas och göra stan jäkligt osäker. Jag tror i vilket fall som helst att vi ska lugna oss till efter jul. Jag föreslår Januari som är en skittråkig månad som man kan behöva liva upp lite. Och när jag ändå håller på så föreslår jag att en bra träffpunkt vore Stockholm eftersom det finns dom som måste ta finlandsbåten för att komma till Svedala.
    Så, nu har jag tyckt till! Nu får ni säga er mening. Det var väl snällt va!!??
    Kom med förslag nu då!


    zukigirl - som längtar efter att få göra stan osäker med er
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-14 21:33
    Jaha, nu är det då bestämt! Den 19:e Januari så träffas vi på Golden hits i Stockholm! Det ska bli såååå jäkla roligt alltså!!!
  • Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!
  • Kaffemoster

    Tackar tackar .. nu vet jag vad ni pratar om .. hihihi ...

  • zukigirl

    Hallå alla sköna mystjejer!!!! Har ni saknat mig? Va!? Inte?? Hmmm... jajaja... Ja på tal om sajter att vara med på så fick jag höra nåt om facebook. Vet ni att när man godkänner villkoren (som jag förövrigt aldrig läser) så godkänner man att FB får bilder och filmer som man laddar upp där. Det blir alltså deras egendom som dom kan göra vad som helst med! Scary!!

  • Tuss78

    Jajamensann! Det vet vi!

    Och tro fan att jag gladeligen lägger upp bilder där i alla fall!

  • zukigirl

    hehehe... jag har råkat glömma att berätta för maken att vi ska träffas. Så ikväll så kom jag på att det kanske var dax att säga det. Tänkte vi skulle boka rum o så för jag vill gärna ha med mig honom så vi kan "göra stan" lite innan. Dessutom så skulle jag slippa köra i storstan! Han tyckte det var helt okej att följa med även att jag sa att han skulle få sitta på hotellet på kvällen...Då bara tittade han på mig och sa: vaddå? vi är ju i stockholm! Vilka är kungar där? Har jag tur så är det match på kvällen sa han och sken som en sol! Ja han är aik:are...Usch jag vill knappt ta det ordet i min mun...*ryyyyser*

  • Yllo

    *ASG* Härligt Zuki!! Min man bara stirrade på mig när jag berättade om träffen och suckade.. Sedan sa han "Hoppas du får roligt älskling... jag kan alltid roa mig med annat"

    Sidor jag är medlem på.... få se nu... 6-7 st.. 3 av dem besöker jag lite oftare än de andra.. förmodligen är jag avreggade på de andra sidorna nu *S*

  • Kaffemoster

    3 sidor här med ...
    Sitter här hemma i soffan och hostar och snorar .. suck ... Hade tagit ledigt idag för att pyssla hemma .. samt inhandla kalkonen (till Thanksgiving) ... hade inte räknat med att bli sjuk .. Svärmor är så känslig för förkylningar så nu kanske hon inte kan komma .. ... får väl skicka maken och kalkonen hem till svärmor .. och ha en underbar dag hemma själv med BT ... Låter faktiskt härligt .. inte behöver jag städa heller ...
    Fast det är jobbigt att vara förkyld .. *host host .. men håller för munnen så jag inte sprider mina baciller*

  • Tuss78

    Zuki! I am in löööööööv with your man! Ska genast kolla spelschemat åt honom....

    vänta.....

    vänta.....

    Du Kaffet!

    Kom på något jätteroligt ang svärmor och kanlkon, men det är nog bäst att låta bli....hi hi hi....

  • Tuss78

    Jag tror att jag e med på typ3 kanske 4. Räknas hemlisen?

    Och, jo just det, jag jobbar oxå. Får man räkna med ett forum per klass då? Och en tråd per fjortis? Hmmmm, få se nu.....det blir ca 180 trådar och sex forum till då. Förutom de som jag redan nämnt.

    Oj då....

  • Liinda_e
    zukigirl skrev 2007-11-19 19:25:29 följande:
    Hallå alla sköna mystjejer!!!! Har ni saknat mig? Va!? Inte?? Hmmm... jajaja... Ja på tal om sajter att vara med på så fick jag höra nåt om facebook. Vet ni att när man godkänner villkoren (som jag förövrigt aldrig läser) så godkänner man att FB får bilder och filmer som man laddar upp där. Det blir alltså deras egendom som dom kan göra vad som helst med! Scary!!
    hehehhehehe e han berred på att rummet blir stormat av massor av gaaalna brudar som ska förkröka?
  • zukigirl

    *harklar* ehhhh... njaeeee... Jag har väl inte nämnt just det kanske... Fast ingen skulle ha roligare än han iofs. Han skulle börja blanda drinkar om jag känner honom rätt... *fniss*

Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!