• zukigirl

    "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!

    Det har pratats lite löst i både gamling-tråden och panik-tråden om att ordna en träff och eftersom dessa två trådar har blivit så sammanvävda så tänkte jag att vi kan diskutera en gemensam träff i denna tråden. Vi får försöka ge lite förslag på var och när vi ska träffas och göra stan jäkligt osäker. Jag tror i vilket fall som helst att vi ska lugna oss till efter jul. Jag föreslår Januari som är en skittråkig månad som man kan behöva liva upp lite. Och när jag ändå håller på så föreslår jag att en bra träffpunkt vore Stockholm eftersom det finns dom som måste ta finlandsbåten för att komma till Svedala.
    Så, nu har jag tyckt till! Nu får ni säga er mening. Det var väl snällt va!!??
    Kom med förslag nu då!


    zukigirl - som längtar efter att få göra stan osäker med er
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-14 21:33
    Jaha, nu är det då bestämt! Den 19:e Januari så träffas vi på Golden hits i Stockholm! Det ska bli såååå jäkla roligt alltså!!!
  • Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!
  • Liinda_e

    ja verkligen dålig service....
    men det löser sej säkert till slut.

  • a02270

    Fast risken är väl om vi bokar försent, att vi kommer stå där med skägget i brevlådan..

  • a02270

    Fast risken är väl om vi bokar försent, att vi kommer stå där med skägget i brevlådan..

  • Yllo

    Nej, huga.. det får inte hända.. att vi står där med skägget i brevlådan alltså.... Undrar vad som skulle hända om alla vi "galningar" skulle ringa en efter en och fråga om showerna i januari *filosoferar*

  • Liinda_e

    haha vad kul...jag är duktig som fan på att förställa rösten och spela teater...jag kanske kan ringa 20 gånger
    moáhahahahahaha

  • Kaffemoster

    Ni kan ju boka det som verkar bäst nu .. sen kan ni ju boka om efter jul ... såvida det är biljetter som man köper .. har aldrig varit på Golden Hits och har ingen aning om vad ni pratar om, men har ändå synpunkter ... HAHAHA ..

    Från Kaffemoster som inte ens kan komma ...

  • gossis

    Åhhh, vad synd! Ska på 30 års fest den 19:e jan! Hur roligt är det jämfört med att få träffa er???!! shit pomfrit! Ni kan väl ta med ett foto på mig så kan vi ju låtsas att jag är med?!


    zukigirl skrev 2007-10-29 09:40:57 följande:
    ahhh... Gossis kanske ska med till Golden oxå!? Ska du det? Skriv in dig på listan i så fall... Eller du kanske redan har skrivit in dig? *senil*
  • Yllo

    Gossis... du får ställa in 30-års festen och komma med oss istället

  • Liinda_e

    ja det tycker jag med!
    30 åringen kan du väll fira en annan dag!

Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!